| کد خبر: 133928 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ تعداد مصدومان حادثه مترو طرشت به ۴۸ نفر رسید/ دلیل سانحه مترو طرشت مشخص نیست

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو جزئیات برخورد دو قطار در ایستگاه مترو ضمن تائید برخورد دو دستگاه واگن در مسیر مترو طرشت به فرهنگسرا، گفت: یکی از قطارها که به دلیل نقص‌فنی در ایستگاه طرشت متوقف بود که قطار دوم با سرعت به ایستگاه نزدیک شده و با قطار متوقف شده برخورد می‌کند.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو ضمن تائید برخورد دو دستگاه واگن در مسیر مترو طرشت به فرهنگسرا، گفت: یکی از قطارها به دلیل نقص‌فنی در ایستگاه طرشت متوقف بود که قطار دوم با سرعت به ایستگاه نزدیک شده و با قطار متوقف شده برخورد می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، احسان مقدم با اشاره به این مطلب که خوشبختانه حادثه برخورد دو قطار در ایستگاه طرشت تلفات جانی نداشته است، اظهار داشت: تصادف 2 قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت به سمت فرهنگسرا (خط 2) ساعت 6:10 دقیقه تهران اتفاق افتاد که، دو قطار متحمل خساراتی شدند که تا به این ساعت برآورد هزینه نشده است.

 

وی با تاکید بر این مهم که ساعاتی پیش قطاری که در ایستگاه متروی طرشت در خط 2 مترو به علت نقص‌فنی متوقف شده بود با یک دستگاه قطار دیگر  که از پشت سر در حال نزدیک شدن به ایستگاه بود برخورد می‌کند، ابراز داشت: در این حادثه متاسفانه شیشه‌های قطاری که متوقف بود شکست ولی خوشبختانه از این رهگذر آسیبی به مسافران وارد نیامد.

 

مقدم با اشاره به این مطلب که هراس مسافران عاملی شد تا تعدادی از شهروندان عزیز دچار مشکلات سطحی شوند، گفت: خوشبختانه صدمات به حدی نبوده که ناگزیر از اعزام مسافران آسیب دیده به مراکز درمانی شویم، اما دو نفر از کسانی که دچار التهاب و ترس بیشتری شده بودند به منظور معاینات بیشتر به مراکز بیمارستانی منتقل شدند که حال آنها نیز کاملا رضایت بخش است.

 

وی در پایان سخنان خود یاداور شد: از لحظات اولیه حادثه برخورد دو قطار به یکدیگر، کارشناسان با حضور در محل اقدام به بررسی چگونگی بروز این اتفاق کردند که به محض دستیابی به نتیجه، به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

به گزارش تین‌نیوز، طبق آخرین اطلاعات، سرپرست اورژانس ایران اعلام کرد که در سانحه برخورد دو قطار در مترو طرشت 48 نفر مصدوم شدند که وضعیت هیچ‌کدام بحرانی نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.