| کد خبر: 132244 |

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با تین‌نیوز:

◄ تمهیدات ویژه اتوبوسرانی در ایام ماه رمضان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از برنامه‌های ویژه به منظور ارائه خدمات بهینه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از برنامه‌های ویژه به منظور ارائه خدمات بهینه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پیمان سنندجی ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: به مناسبت شروع ماه خدا از روز شنبه ششم خردادماه، ناوگان اتوبوسورانی تهران برنامه‌های ویژه‌ای را به  این منظور در دستور کار خود دارد که شهروندان تهرانی می‌توانند با استفاده از خدمات بهینه حمل‌ونقلی با آرامش بیشتری از ناوگان اتوبوسرانی در سطح شهر استفاده کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: برابر تجربیات سال‌های گذشته، پیک ترافیک عصرگاهی پایتخت از ساعت 4 بعدازظهر آغاز و تا ساعت 9 شب ادامه خواهد یافت که شرکت واحد اتوبوسرانی خوشبختانه با تدابیر خاص تلاش دارد تا با استفاده از حداکثر توان خود نسبت به جابه‌جائی مطلوب شهروندان روزه‌دار اقدام کند.

 

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران با بیان این مطلب که «به‌طور معمول از 2 ساعت مانده به اذان مغرب ترافیک معابر شهری به اوج خود نزدیک می‌شود»، افزود: انتخاب ساعت مناسب زمان رفت و برگشت، قطعا وموجب بهره‌گیری از خدمات بهتر ناوگان حمل‌ونقل عمومی و به خصوص در اتوبوسرانی خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان سال جاری برگزاری کلاس‌های تلاوت قرآن کریم در سامانه‌ها و ادارات مرکزی انجام و بنرهای ویژه‌ای نیز در پایانه‌ها به این منظور نصب خواهد شد.

 

به گفته وی، از آنجا که رانندگان سامانه‌های اتوبوسرانی بدون وقفه در حال جابه‌جائی مسافر هستند، برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا با دادن بسته‌های افطاری در فرصت مناسب نسبت به باز کردن روزه خود مانند دیگر شهروندان اقدام کنند.

 

سنندجی در پایان سخنان خود با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به ایجاد رفاه به منظور جابه‌جائی مردم روزه‌دار، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که تعدادی از شهروندان پس ار اذان مغرب به اماکن مقدسه از جمله مساجد و بقاع متبرکه می‌روند، خطوط سامانه تندرو  به صورت 24 ساعته در خدمت شهروندان بوده و با تقویت خطوط شبانه، مسافران می‌توانند جهت جابه‌جائی از امکانات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.