| کد خبر: 128695 |

ترافیک شمال شرق تهران روانتر می شود

تین نیوز
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از روانتر شدن ترافیک در سطح منطقه خبر داد و گفت: با احداث 3 دسترسی شریانی در شمال شرق تهران ترافیک شهری روانتر خواهد شد.

 

به گزارش تهران سما،  مهدی اناری در این زمینه گفت: به منظور ساماندهی، روان سازی و کاهش ترافیک، تصادفات و رضایت خاطر شهروندان در این خصوص، ترافیک شمال شرق تهران با احداث سه دسترسی اصلی سروسامان می یابد.

 

وی اظهار داشت: در این راستا رمپ خروجی از پل مبارک آباد به بزرگراه امام علی(ع) جنوب با احداث 490 مترطول جدول و 1000 متر مکعب عملیات خاکی باعث تردد آسان شهروندان خواهد بود.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه افزود: در ادامه این عملیات می توان به احداث دسترسی از محله شمیران نو به کندروی استقلال شرق با احداث340 مترطول جدول و 100 متر مکعب عملیات خاکی اشاره کرد.

 

اناری با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان از باغ پرندگان در این منطقه گفت: با توجه به استقبال خوب و شایسته شهروندان از باغ زیبای پرندگان و به منظور تردد آسان و رفاه حال ایشان دسترسی به طول 300 مترطول در این مکان احداث شد.

 

وی در ادامه افزود: پیرو اجرای این طرح، جهت تکمیل مسیرهای فوق الذکر و جمع آوری و ساماندهی آبهای سطحی، 2000 متر طول جدول در حاشیه دسترسی های موجود در باغ پرندگان احداث گردید.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان گفت: به منظور ایمن سازی معابر موجود در باغ پرندگان 100 تابلو هشداردهنده ترافیکی در این مکارن نصب شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.