| کد خبر: 193317 |

بازدید عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها از جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر طوسی بازدید کرد.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر طوسی بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسین اسفندیاری در بازدید از سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در پاسخ به سوالی در خصوص جایگاه و نقش جهاد دانشگاهی در بومی‌سازی ادوات صنایع هوایی تصریح کرد: در شرکت فرودگاه­‌ها و ناوبری هوایی ایران مدتی است که همت مجموعه­‌های تخصصی بر این قرار گرفته که هر نیازی که امکان برطرف کردن آن در داخل کشور وجود دارد، به ­مجموعه های داخلی سپرده­ شود.

وی گفت: در همین راستا اقداماتی نیز صورت گرفته و از سال گذشته چندین قرارداد­ با بخش­‌ها و در زمینه­‌های مختلف با جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی و معاونت علمی و ­فناوری ریاست­ جمهوری به صورت مشترک منعقد شده است.

اسفندیاری خاطر نشان کرد: علم ابتدا در دانشگاه تولید می­‌شود­ و با حرکتی که در درون کشور شکل گرفته است باید به سمت شرکت‌­های دانش­‌بنیان­ حرکت کند و در آن جا­ به اقدامات عملی و صنعتی تبدیل شود. البته به موازات همکاری با جهاد دانشگاهی، با سازمان­‌ها و ارگان­‌های مختلف نیز همکاری می­‌کنیم و امیدواریم که خیلی از نیاز­های صنعت هوایی برطرف شود.

اسفندیاری ضمن بازدید از مراکز پژوهشی جهاد دانشگاهی خواجه نصیر به این نکته اشاره کرد که تمام مراکز مشاهده شده در بحث تحقیق و توسعه به نوعی به کار ما مربوط هستند اما همکاری‌ها بستگی به نیازی دارد که کارشناسان ما برای سیستم تعریف کنند و اینکه متخصصان جهاد می­‌توانند آن نیاز را برطرف کنند یا خیر. اگر بتوانند آن را برعهده گیرند و قرار داد آن تنظیم شود، زین پس سعی می­‌کنیم با ارتباطات بیشتر با جهاددانشگاهی قراردادهای بیشتری منعقد کنیم و به سمت تعاملات بیشتر گام برداریم. 

حسین اسفندیاری، عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی روزهای گذشته به همراه جمعی از مدیران و مشاوران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر طوسی بازدید کرده و از نزدیک با پروژه‌های در دست ساخت و دستاوردهای جدید این سازمان آشنا شد.

در این بازدید مومنی رخ (مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران)، اکبری، وفایی و گروهی از مدیرانشان به بحث و گفتگو در خصوص قراردادهای منعقد شده مابین شرکت فرودگاه‌ها و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر پرداخته و از مراکز پژوهشی جهاد دانشگاهی بازدید به عمل آوردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.