| کد خبر: 156307 |

کسب رتبه دوم شرکت ساخت و توسعه در ارزیابی عملکرد سال 1395

مدیرکل دفتر عملکرد و پاسخگویی به شکایات و پدافند غیر عامل از کسب رتبه دوم شرکت در ارزیابی عملکرد دستگاه¬های اجرایی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر عملکرد و پاسخگویی به شکایات و پدافند غیر عامل از کسب رتبه دوم شرکت در ارزیابی عملکرد دستگاه¬های اجرایی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مهدی سند گل نظامی ضمن اعلام این خبر افزود: این ارزیابی هرساله توسط سازمان اداری و استخدامی کشور میزان موفقیت دستگاه­ها را در اهداف تعیین شده یکساله و در حوزه شاخص­های عمومی (عملکرد ستادی دستگاه­ها) و شاخص های اختصاصی (عملکرد معاونتهای تخصصی) ، مورد سنجش قرار می دهد.

‌ وی یادآور شد: در همین راستا شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در سال 1395 موفق به کسب رتبه دوم در مجموعه وزارت راه و شهرسازی شد.

سندگل نظامی اضافه کرد: در ارزیابی انجام شده بین 15 شرکت، سازمان و ستاد وزارت راه و شهرسازی، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور موفق به کسب مقام دوم شد.

مدیرکل دفتر عملکرد و پاسخگویی به شکایات و پدافند غیر عامل از کسب رتبه برتر شرکت در دو بخش خبر داد و گفت: در ارزیابی صورت گرفته این شرکت در دو برنامه "ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم" و  برنامه "استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد" حائز رتبه برتر در سطح مجموعه سازمانهای تابعه وزاتخانه شد.

سندگل نظامی در پایان با تاکید بر لزوم تداوم همکاری در این زمینه از سوی تمامی واحد ها و ادارات ذیربط از تمامی مدیران و کارشناسانی که در این حوزه فعالیت وهمکاری لازم را در تبادل اطلاعات  وبه روز رسانی منابع داشته اند، تشکر و قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.