| کد خبر: 269854 |

عرضه بلیت توسط ۲ هزار آژانس مسافری و ۲۵ سایت اینترنتی

مدیرکل دفتر هوشمندسازی و داده کاوی راه آهن گفت: حدود ۲۰۰۰ آژانس مسافری ریلی و ۲۵ سایت اینترنتی به صورت وب سرویس، بلیت به مردم عرضه می کنند.

تین نیوز

 مدیرکل دفتر هوشمندسازی و داده کاوی راه آهن گفت: حدود ۲۰۰۰ آژانس مسافری ریلی و ۲۵ سایت اینترنتی به صورت وب سرویس، بلیت به مردم عرضه می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن، سعید حسن زاده مدیرکل دفتر هوشمندسازی و داده کاوی راه آهن گفت: شرکت راه آهن فروش بلیت قطارهای مسافری را به صورت پیش فروش انجام می دهد و بخشی که باقی می ماند به تدریج به مردم فروخته می شود.

حسن زاده افزود: در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ آژانس مسافری ریلی و ۲۵ سایت اینترنتی به صورت وب سرویس، بلیت ها را به مردم عرضه می کنند.

حسن زاده اظهار کرد: به طور کلی در ایام پیک برای گرفتن بلیت، آژانس ها از وب سایت ها جلوتر هستند و طبیعی است شخصی که از طریق وب سایت اقدام می کند از آژانس عقب می ماند.

وی یادآور شد: برای سامان دادن به این موضوع و رعایت عدالت، راه آهن تصمیمی اتخاذ کرد که همه بلیت ها در ساعت اول از طریق وب سایت ها ارائه شود و بعد از گذشت چند ساعت آژانس ها وارد شده و بلیت های باقی مانده را توزیع کنند.

مدیرکل دفتر هوشمندسازی و داده کاوی راه آهن گفت: هر چند در دقایق اولیه، بلیت مسیرهای پرتقاضا به فروش رفت اما تجربه بسیار خوبی هم از نظر فنی و هم از نظر رعایت عدالت در فروش بلیت، در اندازه توان شرکت راه آهن بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    جناب مهندس چرا از هوش مصنوعی برای سیستم فروش بلیت استفاده نمیکنید چرا امثال خان احمدی و اعلایی و همتی و‌‌‌... اینقدر آزادانه به بلیط های سوبسید ی دسترسی دارند و بعضاً از رانت آن استفاده می کنند بطوریکه مثلاً اعلایی شاسی بلند هیوندای سوار میشه یا خان احمدی کل هتل سوادکوه رو برا مهمون های عروسی پسرش اجازه می کنه اینها کسانی بودند که قبل از این داستان بلیط سوبسید ی ماشین جی ال ایکس رو تو خواب سوارش میشدن