| کد خبر: 269671 |

جابه‌جایی روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر در ایستگاه راه‌ آهن زنجان

مدیرکل راه آهن شمال غرب از جابه جایی روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر از ایستگاه راه آهن زنجان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال غرب از جابه جایی روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر از ایستگاه راه آهن زنجان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، منوچهر صفری، مدیرکل راه آهن شمال غرب، با بیان اینکه راه آهن هم به مانند دیگر ارگان های خدمات رسان برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: این برنامه ها به مانند هر سال عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل راه آهن شمال غرب، اولویت راه آهن را رضایتمندی مردم دانست و افزود: برنامه ریزی برای تسهیل سفرهای نوروزی با نظافت واگن ها، سالن ها و آماده سازی نمازخانه ها آغاز می شود.

وی از عبور ۲۲ رام قطار مبدائی و عبوری به صورت روزانه از مسیر زنجان خبر داد و تصریح کرد: روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر در این مسیر پیاده و سوار می شوند که معادل ظرفیت ۸۰ دستگاه است.

صفری، گل آرایی، دایر کردن غرفه نقاشی کودکان و هفت سین و نماسازی و گلکاری محوطه ها برای بهبود نمای بصری و همچنین برگزاری مسابقات قرآنی در ایام رمضان را از جمله برنامه های این ایام اعلام کرد و گفت: تلاش می شود آئین استقبال از مسافران به بهترین روش انجام شود ضمن اینکه مسیر ریلی مد نظر امکانات و ظرفیت قابل قبولی دارد.

مدیرکل راه آهن شمال غرب، با ابراز رضایت از شبکه حمل و نقلی ریلی مسیر شمال غرب گفت: زنجان جزو نادر ایستگاه هایی است که روزانه دو قطار اختصاصی به مقصد مشهد دارد که استقبال خوب و رضایتمندی قابل قبولی هم از این امکان در بین مسافران وجود دارد به طوری که نارضایتی ها به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد.

وی با تاکید بر اینکه فروش بلیت برای سفرهای نوروزی به صورت الکترونیکی و برای همه مردم انجام می شود، ادامه داد: فروش بلیت سفرهای نوروزی در چند ساعت نخست معمولا به پایان می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.