| کد خبر: 267198 |

رشد ۱۸ درصدی آماده به کاری لکوموتیوها در فصل پاییز

معاون ناوگان راه آهن گفت: متوسط آماده به کاری لکوموتیوهای بخش خصوصی در تابستان امسال ۱۰۴ لکوموتیو در روز بوده که این عدد در پاییز امسال با رشد ۱۸ درصدی به ۱۲۳ لکوموتیو در روز رسیده است.

تین نیوز

معاون ناوگان راه آهن گفت: متوسط آماده به کاری لکوموتیوهای بخش خصوصی در تابستان امسال ۱۰۴ لکوموتیو در روز بوده که این عدد در پاییز امسال با رشد ۱۸ درصدی به ۱۲۳ لکوموتیو در روز رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد هادی ضیایی مهر با بیان اینکه لکوموتیو یکی از گلوگاه های اصلی شبکه ریلی بوده و هزینه نگهداری آن سنگین است، افزود: با تاکید مدیرعامل راه آهن، منابع حاصل از وصول مطالبات راه آهن بایستی با اولویت در اختیار شرکت های مالک لکوموتیو قرار گیرد تا هم میزان مطالبات آنها کاهش یابد و هم بتوانیم اثربخشی بهتری از لکوموتیوها داشته باشیم تا بخشی از گلوگاه شبکه ریلی رفع شود.

وی ادامه داد: متوسط آماده به کاری لکوموتیوهای بخش خصوصی در تابستان امسال ۱۰۴ لکوموتیو در روز بوده که با پرداخت های خوبی که به شرکت های مالک لکوموتیو داشتیم، این عدد در پاییز امسال با رشد ۱۸ درصدی به ۱۲۳ لکوموتیو در روز رسیده است.

عضو هیات مدیره راه آهن با اشاره به اینکه اثرات بهبود وضعیت مالی ناشی از وصول مطالبات شرکت راه آهن، نه تنها در کمیت بلکه در کیفیت فنی لکوموتیوها نیزموثر بوده خاطرنشان کرد: متوسط درصد قابلیت اطمینان لکوموتیوهای بخش خصوصی در فصل تابستان امسال ۷۲ درصد بوده که در پاییز و با تزریق منابع مالی بیشتر به ۸۰ درصد رسیده است و رشد ۸ درصدی وضعیت کیفی لکوموتیوها را شاهد هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با استمرار تامین منابع مالی که ناشی از وصول مطالبات است، ظرف ماه های آینده وضعیت بهتری را رقم بزنیم و افزایش آماده به کاری و قابلیت اطمینان لکوموتیوها، منجر به بهبود حمل بار ریلی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 10 3

    پس این همه افت حمل بار ناشی از چیه؟!
    حتما لکوموتیوها رو بردین تو جردن و شوش دارید به عنوان ماشین مدیران ازشون استفاده می کنید!
    بس کنید این آمارسازی ها رو

    • ناشناس 2 0

      وقتی آمارسازی باب بشه دیگه هیچی قابل اعتماد نیس!

    • ناشناس 2 0

      همینو بگو
      جالبه که طی این چند ساله اخیر مدیران راه آهن از مصاحبه منع شده بودن جوری که یک مصاحبه آقای مهندس درویش زاده را هم تحمل نکردن و اخراجش کردن. اما حالا چی شده که کلی مدیر راه آهن در حال مصاحبه هستن؟ دلیلش چیزی نیست جز سقوط عملکرد میعاد صالحی . این مدیران هم برای حفظ صندلی های خودشون برای چند صباح دیگه مجبورند تن به هر ذلتی بدهند حتی مصاحبه های غیرصادقانه که پر از آمارهای انحرافی است .
      اگر راست میگویند بیایند بگویند با این همه آماده بکاری لوکوموتیو ها و چرا اینهمه بار کم شده ؟ به قول آن دوستمان پس کو دنبه ات؟!!