| کد خبر: 264305 |

۲ هزار و ۳۶۳ متر نصب خط و تعویض ریل در راه‌ آهن منطقه اراک

مدیرکل راه آهن منطقه اراک با اعلام آغاز بهسازی خطوط راه آهن منطقه اراک از ۲ هزار و ۳۶۳ متر نصب خط و تعویض ریل در راه آهن این منطقه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن منطقه اراک با اعلام آغاز بهسازی خطوط راه آهن منطقه اراک از ۲ هزار و ۳۶۳ متر نصب خط و تعویض ریل در راه آهن این منطقه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید ترکی مدیرکل راه آهن منطقه اراک  گفت: به منظور ارتقا شاخص های ایمنی سیر و حرکت قطارها در محور جنوب، عملیات بهسازی خطوط اداره کل راه آهن منطقه اراک در دستور کار قرار گفت. 

مدیر کل راه آهن منطقه اراک ادامه داد: با توجه به پر تردد بودن محور جنوب و به ویژه بلاک اراک -سمنگان، عملیات بهسازی خطوط ریلی در راستای ارتقای ایمنی سیر و حرکت و تعویض ریل و جوش در دستور کار اداره کل قرار گرفت. 

ترکی در خصوص اقدامات انجام شده توضیح داد: ۱۰۵ بند جوش کارکرد ماشین جوش از شهریور ماه تا آبان ماه در بلاک اراک-سمنگان و شازند- نورآباد و ایستگاه شازند انجام شده است. 

وی افزود: ۱۲۹۵۰ متر کارکرد ماشین سرند از خرداد ماه تا آبان ماه در بلاک اراک - سمنگان و ۲۳۶۳ متر نصب خط و تعویض ریل از فروردین ماه تا آبان ماه در محور جنوب، ایستگاه راهگرد، خط پالایشگاه و بلاک جلایر - زنگنه انجام شده است. 

مدیر کل راه آهن منطقه اراک یادآور شد: این پروژه ها جهت ارتقای ایمنی سیر و حرکت و بهبود شاخص های خط در راستای پدافند غیر عامل در اداره کل صورت پذیرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.