| کد خبر: 139292 |

همکاری های راه آهن و شرکت سایپا گسترش می یابد؛

راه اندازی قطارهای برنامه ای از مسیر چین به کارخانجات سایپای کاشان

در جلسه مشترک با حضور معاون بهره برداری و سیرو حرکت راه آهن معاونین بازرگانی و برنامه ریزی تولید شرکت خودرو سازی سایپا برگسترش همکاری های مشترک بین دو شرکت تاکید شد .

تین نیوز

در جلسه مشترک با حضور معاون بهره برداری و سیرو حرکت راه آهن معاونین بازرگانی و برنامه ریزی تولید شرکت خودرو سازی سایپا برگسترش همکاری های مشترک بین دو شرکت تاکید شد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ ابراهیم محمدی معاون بهره برداری و سیرو حرکت راه آهن در جلسه مشترک با معاونین بازرگانی و برنامه ریزی تولید شرکت خودرو سازی سایپا حمل بار با راه آهن را مزیتی مطلق برای اکثر صنایع در کشور و بر رفع مشکلات و مدیریت اقتصادی شرایط برای کسب بهترین نتایج تاکید کرد.

وی ریل گذاری خطوط فرعی تجاری برای تسهیل حمل و نقل در شبکه راه آهن را از موضوعات مطرح در این سازمان اعلام کرد و گفت: برای تسهیل دسترسی کارخانجات و معادن وبنگاه های تجاری و افزایش راندمان کاری شبکه ریلی و نیز افزایش مطلوبیت و جذابیت بخش ریلی برای بخش خصوصی ریل گذاری خطوط فرعی از جمله اقدامات مهم به شمار می آید.

بقایی مدیر بازرگانی شرکت سایپا نیز با تشریح میزان رشد محصولات کارخانجات این شرکت به لزوم بهره گیری از حمل و نقل ریلی به عنوان اقتصادی ترین وسیله حمل و نقلی برای رساندن تولیدات این کارخانجات به دست مصرف کنندگان و دریافت تجهیزات از مسیر های مختلف تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه درباره گسترش همکاری های دو طرف ، راه اندازی قطارهای برنامه ای از مسیر چین به کارخانجات سایپای کاشان و تهران و نیز ساخت خط فرعی به سایپای کاشان جهت بهره گیری بیشتر از زیر ساخت ریلی در جابجایی محمولات کارخانجات سایپا بحث و تبادل نظر شد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.