| کد خبر: 138019 |

تشریح برنامه ها و اقدامات هلدینگ هگتا

افتتاح مسیر ریلی مشهد- همدان با قطار رجا و هتل همای مشهد یک در هفته تامین اجتماعی از دستاوردهای مهم حوزه حمل و نقل و گردشگری است که این رویدادها ثمره همدلی و رویکردهای جدید هلدینگ "هگتا" است.

تین نیوز

افتتاح مسیر ریلی مشهد- همدان با قطار رجا و هتل همای مشهد یک در هفته تامین اجتماعی از دستاوردهای مهم حوزه حمل و نقل و گردشگری است که این رویدادها ثمره همدلی و رویکردهای جدید هلدینگ "هگتا" است.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری سازمان تأمین اجتماعی امروز در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت هفته تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات اثربخش و مهم این هلدینگ نوپا گفت: پس از تشکیل و تدوین استراتژی های هلدینگ، پروژه هایی تعریف شد که از آن جمله حمایت از تولید واگن در داخل بود.

ابراهیم بای سلامی با بیان این که این موضوع یکی از اولویت ها در استراتژی های تدوین شده در هلدینگ هگتا بود افزود: انعقاد قرارداد تولید ۱۲۰ واگن توسط شرکت های داخلی در همین راستا بود که تا پایان سال ۹۵ ، تعداد ۵۳ واگن تولید وارد حمل و نقل ریلی کشور شد.

وی پیشنهاد درخواست تولید ۲۵۰ واگن جدید با مشارکت شرکت های بین المللی و داخلی همچنین تامین ۱۰۰ واگن خاص و بازسازی و نوسازی واگن های فرسوده را از دیگر پروژه های اصلی هگتا به منظور ایجاد تحول در صنعت حمل و نقل ریلی کشور بیان کرد و اظهار داشت: این اقدامات در راستای توسعه صنعت گردشگری است که ثمره این رویکرد اقتصادی هگتا به تعالی فرهنگ و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در جهان کمک دوچندان خواهد کرد.

مدیرعامل هگتا ادامه داد : هتل همای مشهد یک پس از ۱۵ سال راکد و غیرفعال بودن ، از یکسال و نیم گذشته بازسازی و تجهیز آن طبق استانداردهای بین المللی هتل داری آغاز شد و در هفته آینده با حضور مسوولان ارشد سازمان تامین اجتماعی و هگتا رسما فعالیت خود را از سرمی گیرد و همزمانی آن با افتتاح خط راه آهن مشهد-همدان فرصت خدمت رسانی دوچندان به هموطنان و زایران فراهم می شود.

بای سلامی با یادآوری به طرح « صد هتل ، صد کسب و کار » در مهر ماه سال ۹۵ گفت: کشور به بیش از ۷۷۰ هتل نیاز دارد که با توجه به کمبود اقامتگاه ها و هتل ها در ایران ایده و اجرای طرح «صد هتل ، صد کسب و کار» در دستور کار قرار گرفت و سازمان تامین اجتماعی ، میراث فرهنگی و گردشگردی در قالب این طرح ۱۷۰ پروژه سرمایه گذاری ساخت و مشارکت در ساخت هتل و اقامتگاه ها را معرفی کردند.

وی تأکید کرد: این طرح که با استقبال بی نظیر و غیرقابل پیش بینی سرمایه گذاران داخلی و خارجی روبرو شد، در صورت رفع موانع موجود از جمله موانع قانونی، فرآیند صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری و موانع حقوقی و قانونی سرمایه گذاری خارجی در کشور، شاهد به بارنشینی این طرح در صنعت گردشگری کشور خواهیم بود.

مدیرعامل هگتا گسترش صنعت گردشگری را نیازمند اطلاع رسانی و برجسته سازی این موضوع در رسانه ها، افکار عمومی و دستگاه های دولتی دانست و گفت: اگر صنعت گردشگری توسعه یابد سهم این صنعت در مقابله با چالش های جدی پیش رو کشور از جمله بیکاری ، توسعه پایدار وحفظ محیط زیست و بحران آب پررنگ و ملموس تر می شود.

بای سلامی با تاکید بر اینکه هگتا خواهر کوچک شستاست، یادآور شد: هگتا به عنوان بزرگترین شرکت فعال در حوزه گردشگری و با هدف کسب درآمد و افزایش منابع سازمان و ذی نفعان امید دارد که بتواند در آینده ای نزدیک به پشتوانه شرکت های زیرمجموعه گروه هتل های هما ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، هتل های ایران گردی - جهانگردی، آبادگران ، رفاه گستر تامین اجتماعی و دهکده ساحلی انزلی شاهد نقشی برجسته و پررنگ در توسعه صنعت گردشگری، ساخت مراکز تفریحی و اقامتی ، گسترش حمل و نقل ریلی و نیز خدمت رسانی به ذی نفعان سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری داشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.