| کد خبر: 163239 |

◄ مخالفت فرمانداری با گرانی بلیت مترو کرج؛ ممنوعیت ساخت برج‌باغ تایید شد

قیمت پیشنهادی شورای شهر تهران برای بلیت مترو توسط فرمانداری تهران تصویب شد.

تین نیوز

قیمت پیشنهادی شورای شهر تهران برای بلیت مترو توسط فرمانداری تهران تصویب شد.

محمد قانبیلی عضو هیات تطبیق فرمانداری تهران با اعلام این خبر افزود: در جلسه امروز فرمانداری تهران، مصوبه شورای شهر در خصوص نرخ بلیت مترو در سال ۹۷، با حضور نمایندگان شرکت بهره‌برداری مترو مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

قانبیلی با اعلام اینکه فرمانداری تهران به دلیل حمایت از مترو و رند شدن قیمت با افزایش بلیت تک سفره از ۸۰۰ به ۱۰۰۰ تومان و قیمت بلیت مترو در خط فرودگاه امام که ۷۵۰۰ تومان تصویب شده بود موافقت کرد،‌ گفت: اما با افزایش ۱۵۰۰ تومانی بلیت خط پنج یعنی تهران به کرج مخالفت شد چرا که درصد افزایش بیش از حد مجاز بوده است.

او با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری تهران در تبصره‌ها، تخفیف‌های خوبی برای مسافران مترو قائل شده، به گونه‌ای که تا ۶۶ درصد تخفیف برای کارت بلیت در نظر گرفته شده است افزود: مصوبه شورای شهر تهران در خصوص لغو برج‌باغ نیز مورد تایید فرمانداری قرار گرفت، چرا که ما معتقدیم این مصوبه حیات شهر تهران را به خطر انداخته بود و جا دارد از اعضای شورای شهر بابت لغو این مصوبه تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش ایسنا عضو هیات تطبیق با بیان اینکه یکی دیگر از مسائل مورد بررسی بحث ایرادات تبصره‌های بودجه ۹۷ شهرداری بود که شورای شهر بر روی آنها تاکید داشت، گفت: با اصرار شهرداری بر روی تبصره‌ها این موضوع به هیات حل اختلاف ارسال شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.