| کد خبر: 28156 |

در گفتگو با تین عنوان شد:

◄ کمبود بنزین برای روزهای پایانی سال و نوروز نداریم / تمام جایگاه های سوخت در شرایط مطلوب هستند

تین نیوز | رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور درباره مهمترین برنامه های تامین بنزین مردم در هفته‌های پایانی اسفند، و روزهای ابتدایی سال 94، گفت: در شرایط فعلی هیچ نگرانی در بنزین و گازوئیل مورد نیاز مردم در هفته های پایانی اسفند ماه و ایام نوروز وجود ندارد.
 
بیژن حاج محمد رضا با اعلام اینکه از هفته پایانی اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز تمامی جایگاه های سوخت کشور کاملا در شرایط مطلوبی در پذیرش سوخت رسانی مناسب به هموطنان هستند، تصریح کرد: اکیپ های مختلف و حتی بانک ها به منظور تامین مایحتاج مردم در ایام تعطیل مانند انبارهای نفت و مراکز عرضه و توزیع سوخت در استان های سراسر کشوردر حال آماده سازی شرایط هستند تا هر گونه مشکلات پیش روی عرضه و توزیع فرآورده های نفتی به حداقل کاهش یابد.
 
وی با بیان اینکه همانند سال های گذشته سعی بر آن است تا تمامی جایگاه ها در کار سوخت رسانی دچار مشکل نشوند، افزود: علاوه بر این تمهیدات ویژه ای برای برخی از مسیرهای گردشگر پذیر همچون مسیرهای منتهی به مشهد مفدس، اصفهان و شیراز و شهرهای حاشیه دریای خزر در دستور کار قرار گرفته است. جایگاه های تعطیل موجود نیز با تلاش فراوان به چرخه خدمات رسانی باز گردانده شد.
 
حاج محمد رضا تاکید کرد: پیش بینی می شود برای نوروز سال جاری متوسط مصرف بنزین کشور با یک جهش کوتاه مدت روبرو شود که آمادگی تامین بنزین و گازوئیل مردم در هر شرایطی وجود دارد. خوشبختانه اتفاق خاصی در آماده سازی جایگاه ها در خدمات رسانی روزهای پایان سال نیفتاد و جایگاه های دو منظوره نیز در بسیاری از مراکز به استفاده کنندگان سوخت مناسب عرضه خواهند کرد.
 
بیژن حاج محمد رضا با بیان اینکه هماهنگی‌هایی با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی عرضه خدمات به مردم در ایام نوروز انجام شده است، گفت: هم اکنون هیچ گونه کمبود بنزینی برای عرضه در روزهای پایانی سال جاری و ایام نوروز وجود ندارد.

وی در پایان اظهار داشت: پیوستگی خاصی با استان های مجاور انجام گرفته تا مشکلی برای سوخت رسانی به عموم مردم در ایام نوروز به وجود نیاید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.