| کد خبر: 151135 |

معرفی توانمندی‌های فراب در نمایشگاه نفت و نیرو

غرفه فراب در نمایشگاه جانبی سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو، مورد بازدید معاون وزیر نفت و جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه و برخی از دست اندرکاران و فعالان صنایع نفت و نیرو، قرار گرفت.

تین نیوز

غرفه فراب در نمایشگاه جانبی سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو، مورد بازدید معاون وزیر نفت و جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه و برخی از دست اندرکاران و فعالان صنایع نفت و نیرو، قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فراب، «سومین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو»، طی روزهای هیجدهم تا بیستم مهرماه 1396 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

غرفه شرکت فراب در این نمایشگاه، پذیرای جمعی از مقام‌ها و مسئولان و علاقه‌مندان بود که توضیحات لازم در خصوص فعالیت‌ها و توانمندی‌های فراب در حوزه‌های نفت و نیرو به آنان ارائه شد.

علاوه بر مهندس «بیژن زنگنه»، وزیر نفت، که پس از افتتاح نمایشگاه از غرفه شرکت فراب بازدید کرد، مهندس «رکن‌الدین جوادی»، معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری؛ مهندس «علی کاردر»، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران؛ مهندس «هادی مدقق»، معاون سیستم‌های اندازه‌گیری و شبکه هوشمند ساتبا؛ نیز از جمله بازدید کنندگان از غرفه فراب بودند.

از جمله شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، می‌توان به شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، هیربدان، نارگان، مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، آریا ترانسفو، سازه پردازی ایران، مهاب قدس، گروه مپنا، گروه توسعه انرژی تدبیر و گسترش انرژی پاسارگاد، اشاره کرد.

این گزارش می‌افزاید: در روز پایانی این نمایشگاه، «رکن‌الدین جوادی»، رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره و معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، با حضور در غرفه فراب، لوح تقدیری را بابت حضور در این نمایشگاه، به نماینده شرکت فراب اهدا کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.