| کد خبر: 150362 |

حضور فراب در نمایشگاه کنتورهای هوشمند در هلند (EUW 2017)

شرکت فراب در نمایشگاه EUW به عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای حوزه اندازه‌گیری و شبکه‌های هوشمند که در روزهای یازدهم تا سیزدهم مهرماه در آمستردام هلند برگزار شد، حضور فعالی داشت.

تین نیوز

شرکت فراب در نمایشگاه EUW به عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای حوزه اندازه‌گیری و شبکه‌های هوشمند که در روزهای یازدهم تا سیزدهم مهرماه در آمستردام هلند برگزار شد، حضور فعالی داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فراب، در غرفه فراب علاوه بر ارائه زنده پروژه‌های کنتورهای هوشمند در ایران (نمایش از راه دور کنتورهای هوشمند نصب شده در 13 شرکت توزیع برق استانی و معرفی قابلیت‌های سیستم)، مجموعه نرم‌افزارهای فراب برای سیستم هوشمند (MDM، Head-end و برنامه کاربردی نصب) و زیر ساخت اختصاصی باند باریک طراحی و تولید شده در شرکت، به عنوان دو مجموعه محصول انحصاری فراب در حوزه شبکه های هوشمند انرژی عرضه شدند.

زیر ساخت باند باریک فراب و نمونه مودم ساخته شده، به عنوان یکی از نخستین به‌کارگیری های فناوری LoRa در کنتورهای هوشمند برق، مورد توجه شرکت ها و سازمان های مختلفی قرار گرفت. هیجان اصلی نمایشگاه و موضوع غالب سال جاری در این حوزه، به‌کارگیری فناوری های باندباریک رادیویی، به ویژه NB-IoT، در بخش اندازه‌گیری بود.

شرکت‌های تولید کننده زیرساخت های مخابرات سیار همچون Huawei و Ericsson، حضور پر جلوه‌ای در نمایشگاه برای تبلیغ این فناوری داشتند. این فناوری (NB-IoT)، جدید است و امسال در دنیا مطرح شده و به‌کارگیری آن در زیرساخت رادیویی اختصاصی فراب، (به عنوان فناوری دوم در کنار LoRa) در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.