| کد خبر: 257289 |

نمایشگاه صنعت هوایی سال 1402 در قطب تولید قطعات هوایی برگزار می شود

محمدی بخش با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت هوایی در سال 1402 گفت: فرودگاه پیام باید قطب تولید قطعات در بخش هوایی شود

تین نیوز

در بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و هیئت همراه از فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام بخش هوایی کشور را نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: فرودگاه پیام باید قطب تولید قطعات در بخش هوایی شود.

به گزارش تین نیوز، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام به تعیین راهبردها با برنامه اجرایی دقیق و منظم در فرودگاه پیام تاکید کرد و گفت: فرودگاه پیام یکی از مهمترین ظرفیت های موجود فرودگاه های ایران است، بنابراین باید از تمامی ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

محمدی بخش ضمن تاکید بر طرح های توسعه ای فرودگاه پیام به صورت کلان گفت: بخش هوایی کشور نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است و دست بلند نظام برای پشتیبانی از ماموریت هایش به شمار می رود، بنابراین امروز دیگر ایجاد یک شهر هوشمند ایده خوشایندی نیست، بلکه یک الزام است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هوایی 1402 در فرودگاه پیام گفت: انتظار داریم فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام به قطب تولید قطعات در بخش هوایی در کشور تبدیل شود، همچنین در بخش شبیه سازی انتظار می رود شهر شبیه سازی در این فرودگاه پایه گذاری شده و با تعیین اولویت ها نسبت به طراحی ساخت و هوشمندسازی این شهر اقدام کنید تا با این اقدام از خروج سرمایه و هزینه های هنگفت در حوزه شبیه سازی جلوگیری شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز با تأکید بر برگزاری یک نمایشگاه موفق و منسجم، اثرگذار و متفاوت درباره برگزاری نمایشگاه صنعت هوایی گفت: نمایشگاه صنعت هوایی ( ایرشو ) ۱۴۰۲ با همه توان و حضور دستگاه ها و ساختارها، دانشگاهها، دانش بنیان ها، آموزشگاه ها، ایرلاین ها و همه اجزای برگزارکننده مطابق با استانداردهای بین المللی برگزار می شود.

یازرلو خاطرنشان کرد: فرودگاه پیام به دلیل نزدیکی به تهران، دسترسی آسان، حضور شرکت های دانش بنیان ها و آی تی، موقعیت منحصر به فردی دارد.اما برگزاری نمایشگاه صنعت هوایی، می تواند فرودگاه پیام را در اذهان به قبل و بعداز برگزاری ایرشوی ۱۴۰۲تقسیم کند.

جعفر یازرلو افزود: در این ایرشو بازدید کنندگان خارجی و داخلی، شاهد هم افزایی صنایع مختلف، مجموعه های صنعتی موفقی همچون مپنا و تولیدکنندگان قطعات و دانش بنیان ها در کنار تیم های عملیاتی، استاندارد، اطفای حریق، مهمانداران، آموزشگاه ها، تولیدکنندگان قطعات و … خواهند بود. 

 به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری محمدی بخش با بیان اینکه امروز سازمان هواپیمایی کشوری شتاب دهنده صنعت است و تلاش دارد برای رفع نیازهای داخلی و کشورهای همسایه بکوشد پیشنهاد داد: با راه اندازی پروازهای کارگو، پل هوایی منطقه بین مطنقه ویژه اقتصادی پیام و منطقه جبل علی ایجاد شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.