| کد خبر: 145019 |

نیشابوری ها صاحب فرودگاه «تفریحی -آموزشی »شدند

فرودگاه تفریحی - آموزشی در باغرود نیشابور عصر دیروز افتتاح شد.

تین نیوز

«کاظم عبدالهی»، رئیس سازمان تعمیر و نگهداری فنی و مهندسی هواپیمایی مرکز آموزش فنون هوایی   درباره فرودگاه نیشابور گفت: فرودگاه باغرود نیشابور یک فرودگاه تفریحی - آموزشی است که مسئولان نیشابور از مرکز آموزش فنون همکاری خواستند تا بتوانند آن را فعال کنند.

به نقل از روابط عمومی،وی با بیان این‌که مرکز آموزش فنون نیز در بخش آموزش و اشاعه فرهنگ هوانوردی فعالیت دارد، گفت: در خاورمیانه فقط ایران هواپیماهای گلایدر دارد که البته در این جا هم آماده پرواز شدند و از آن بازدید به عمل آمده است.

رئیس سازمان تعمیر و نگهداری فنی و مهندسی هواپیمایی مرکز آموزش فنون هوایی ادامه داد: در کنار این بخش‌های خصوصی و هواپیماهای فوق سبک داریم که این ها نیز پرواز خواهند داشت و بالن‌های پروازی که با هوای گرم کنترل می‌شوند و البته این نوع پروازها جالب توجه هستند.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور نیز  افتتاح فرودگاه باغرود را یکی از پروژه‌های شاخص گردشگری در هفته دولت دانست و خاطرنشان کرد: بخشی از پروازهای سبک، تفریحی و آموزشی در این فرودگاه انجام خواهد شد، که افتتاح این فرودگاه یکی دیگر از پروژه‌های خوب در زمینه گردشگری است، ما از اعتبارات شهرستان صد میلیون تومان به این فرودگاه اختصاص دادیم تا بتوانند باند فرودگاه را توسعه دهند و این فرودگاه می‌تواند ظرفیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.