| کد خبر: 168544 |

◄ نصب علائم ایمنی در جاده‌های شهرستان میناب

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میناب از رانندگان درخواست کرد ضمن توجه کامل به پیام‌های موجود در بنر‌های ثبت‌شده، در رعایت مقررات ایمنی برای پیشگیری از حوادث احتمالی همکاری کنند.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میناب، گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، انواع علائم ایمنی شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی در محور‌های این شهرستان توسط راهداران نصب شد.

به گزارش تین‌نیوز وبه‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، علی ذاکری بابیان اینکه علائم جاده‌ای نقش بسیار موثری در راه‌ها دارند و زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شوند، افزود: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، انواع علائم ایمنی شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی در محور‌های این شهرستان توسط راهداران نصب شد. در همین راستا تعداد ۱۲۵۰ عدد تابلو اخطاری و انتظامی شامل (مسیر نما، جهت‌نما و ...) و ۴۷ متر مربع اطلاعاتی نصب شده است و این امر ادامه دارد.

وی همچنین از رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب ۳۰۰ متر گاردریل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از جمله اقدامات این اداره در زمینه ایمنی محورهای شهرستان، پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، لکه‌گیری جاده‌ها، نصب انواع علائم ایمنی، بروز رسانی چراغ‌های چشمک‌زن و اجرای خط‌کشی راه‌های شهرستان میناب در سال جاری بوده است.

علی ذاکری ادامه داد: اضافه نمودن تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و روشنایی محور‌ها، ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط پر تصادف خط‌کشی و لکه‌گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع‌آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محور‌ها از جمله فعالیت‌های ایمن‌سازی است که به طور گسترده توسط راهداران پر تلاش در حال انجام است.

وی افزود: نصب این علایم علاوه بر هشدار و اطلاع‌رسانی سبب ارتقاء ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میناب از رانندگان درخواست کرد ضمن توجه کامل به پیام‌های موجود در بنر‌های ثبت‌شده، در رعایت مقررات ایمنی برای پیشگیری از حوادث احتمالی همکاری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.