| کد خبر: 160068 |

خوشحالی راهداران تلاشگر در پی بارش نزولات جوی در کشور

با ​آغاز بارش برف و باران در بخش های عمده ای از کشور ضمن خوشحالی آحاد جامعه، کشاورزان سبب خرسندی فعالان و تلاشگران راهدار حاضر در جاده های کشور نیز گردید.

تین نیوز

با ​آغاز بارش برف و باران در بخش های عمده ای از کشور ضمن خوشحالی آحاد جامعه، کشاورزان سبب خرسندی فعالان و تلاشگران راهدار حاضر در جاده های کشور نیز گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری این سازمان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در روزهای نخست از دومین ماه فصل زمستان خوشبختانه مردم عزیز 25 استان سردسیر در کشور شاهد بارش باران، برف، کولاک و نزول نعمت بیکران الهی بوده و می باشند .

عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به بارش برف و باران در روز گذشته در 151 محور شریانی گفت : این نزولات در این مدت در 48 محور غیر شریانی نیز در جریان بود و راهداران تلاشگر که قبل از آغاز فصل سرما با آمادگی کامل طرح راهداری زمستانی را آغاز و در محورهای مواصلاتی و راهدارخانه ها مستقر هستند در چند شبانه  روز گذشته با انجام وظیفه خدمات لازم به مسافران و کاربران جاده ای ارایه نموده اند. معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه توضیحات خود ، خاطرنشان کرد: 1074 محور راه روستایی در روز گذشته که در اثر بارش های سنگین برف مسدود شده بود بازگشایی و تعدادی دیگر با تلاش راهداران در حال بازگشودن است .

عبدالهاشم حسن نیا مجموع راهداران درگیر در  روز 6 بهمن جهت انجام عملیات راهداری زمستانی را 1831 نفر و ماشین آلات به کار گرفته شده 1165 دستگاه اعلام کرد و افزود: در همین مدت و روز گذشته بالغ بر 11387 تن شن و نمک جهت یخ زدایی راههای توسط اکیپ های راهداری زمستانی مصرف شده است.

او بالغ بر 32 هزار کیلومتر باند ، برف روبی در بارندگی های روز قبل توسط راهداران به  را موجب تردد ایمن و با آرامش هموطنان دانست و تصریح کرد : در این مدت رهاسازی 382 دستگاه خودروی گرفتار که به جهت عدم در اختیار داشتن تجهیزات لازم سفر کرده بودند توسط راهداران، همچنین 58 مقطع ریزش برداری در محورهای ارتباطی برون شهری نشان از آمادگی کامل راهداران می باشد. حسن نیا در خاتمه از هموطنان خواست با تماس با شماره تلفن 141 که به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان و مسافران می باشد و یا رجوع به اطلاعات مندرج در اپلیکیشن 141 همچنین با همراه داشتن تجهیزات زمستانی مطمئن و با اطلاعات سفر نمایند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.