| کد خبر: 158373 |

آغاز مانور طرح زمستانی راهداری و ترافیکی در هرمزگان

تین نیوز

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ، داریوش باقرجوان گفت : در این طرح ۳۱۸ ناوگان سبک و سنگین،۳۶۰ راهدار و ۱۵۰ نیروی پشتیبان شرکت دارند و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر جاده در استان هرمزگان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان افزود: سی و هشت دوربین نظارتی ، ثبت سرعت و ثابت هم در محور‌های کهورستان و جاده منتهی به لارستان جانمایی می‌شود که با نصب این دوربین‌ها شمار دوربین‌های کنترل ترافیک استان به ۷۸ عدد می‌رسد. وی گفت: کنترل سیلاب‌ها وپاکسازی بستر رودخانه‌ها و زیر پل‌ها در دستور کار قرارد دارد تا از خرابی‌های ناشی از سیل بکاهد.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت: بیش از سیصد خودرو و موتور سیکلت در مانور طرح زمستانی راهداری و ترافیکی حضور دارند. سرهنگ علی اسفندانی افزود: در این طرح پنج دستگاه اجرایی استان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای، تامین امنیت کامل در جاده‌های استان شرکت می‌کنند وی گفت: در هشت ماه امسال ۴ درصد از جانباختگان حوادث جاده‌ای استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هم گفت: بیش از چهل پایگاه جاده‌ای و ۲۱ پایگاه اورژانس شهری، سه امبولانس دریایی و یک آمبولانس هوایی در این طرح شرکت کردند. امیر حسن اسدی افزود:به طور میانگین روزانه ۶۰ ماموریت اورژانسی در استان اجرا می‌شود مانور طرح زمستانی راهداری وترافیکی تا بیستم اسفند در تمام محور‌های مواصلاتی استان اجرایی می‌شود. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.