| کد خبر: 158368 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد خبر داد:

انجام روکش آسفالت 3 کیلومتر از راه روستایی گناباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد گفت: خوشبختانه علاوه بر این امسال در محورهای گناباد – کاخک ، گناباد – جنگل ، گناباد-بجستان و ورودی پلیس راه گناباد توسط نیروها و امکانات این اداره بیش از ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم انجام شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد گفت: خوشبختانه علاوه بر این امسال در محورهای گناباد – کاخک ، گناباد – جنگل ، گناباد-بجستان و ورودی پلیس راه گناباد توسط نیروها و امکانات این اداره بیش از ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز، یونس ارشادی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناباد در گفتگو با صبح توس گفت: با پیگیری های انجام شده 3 کیلومتر از راه های روستایی گناباد طی یک ماه گذشته ماسه اسفالت در جهت سهولت رفت و آمد مردم شده است.

وی افزود: شهرستان گناباد از جمله مناطقی است که از نظر شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده و به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره محسوب می شود.

ارشادی با بیان اینکه عملیات راهداری در سطح حوزه استحفاظی شهرستان گناباد به طور مداوم توسط این اداره انجام می گردد اظهار کرد:  خوشبختانه علاوه بر این امسال در محورهای گناباد – کاخک ، گناباد – جنگل ، گناباد-بجستان و ورودی پلیس راه گناباد توسط نیروها و امکانات این اداره بیش از ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم انجام شد.

وی افزود: محور گناباد، خواف و دوقارون در شهرستان گناباد نیز یکی از محورهای مهم و ترانزیتی این شهرستان می باشد که مسیر ارتباطی روستاهای منطقه پسکلوت این شهرستان نیز می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد خاطرنشان کرد: مسیر گناباد – خواف – دوقارون یکی از محورهای مهم شهرستان گناباد است که ارتقای راه مذکور نیز به راه بین شهری توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد و سایر مسئولین شهرستان در حال پیگیری می باشد .

وی افزود: هم اکنون در این محور حدفاصل گناباد به روستای بیمرغ  روکش ماسه آسفالت به طول ۲ کیلومتر و در قسمتی از محور بیمرغ – جنگل نیز حدود ۱ کیلومتر روکش ماسه آسفالت انجام شد

 

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.