| کد خبر: 147683 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در آیین کلنگ زنی دو دستگاه پل در خرم‌بید:

این دو پل در ارتقا ایمنی و کاهش تصادفات خرم بید نقش مهمی را ایفا می‌کند

امروز کلنگ آغاز عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح صفاشهر و پل وحدت قادرآباد-دشت مرغاب شهرستان خرم بید با حضور مهندس علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، دکتر زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات استانی و محلی به زمین زده شد.

تین نیوز

امروز کلنگ آغاز عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح صفاشهر و پل وحدت قادرآباد-دشت مرغاب شهرستان خرم بید با حضور مهندس علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ،  دکتر زارع  نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات استانی و محلی به زمین زده شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، مهندس سیاهپور در خصوص پروژه احداث تقاطع غیر همسطح صفاشهر گفت: این سازه دارای دو دهانه 20 متری و عرض حدود 21متر است که با نظارت بخش نگهداری ابنیه فنی حوزه معاونت راهداری این اداره کل انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی افزود: رمپ های ورودی و خروجی و راه های دسترسی این پل 2هزار و 150 متر و هزینه اجرای پروژه 34میلیارد ریال است.

وی در خصوص اطلاعات فنی این پروژه اضافه کرد: 15هزار مترمربع آسفالت ، 167هزار مترمبع خاکبرداری ، 1690متر مربع بتن ریزی ، 200هزارکیلوگرم احجام فولادی در این پروژه اجرا می گردد.

علیرضا سیاهپور در خصوص عملیات اجرایی احداث پل وحدت قادرآباد – دشت مرغاب تشریح کرد: این پل با دو دهانه 20متری و به عرض 12متر با ارزش 18میلیارد ریال  اجرا میگردد.

وی در خصوص نامگذاری این پل نیز افزود: امید می رود پل وحدت قادرآباد-دشت مرغاب پلی توام با وحدت و محبت میان مردم این دو بخش باشد و مردم هر دو بخش استفاده بهینه ای از این پل داشته باشند و پیش بینی می شود این دو دستگاه پل که امروز عملیات ساخت آن آغاز شد در کاهش تصادفات نقش بسزایی داشته باشد.

گفتنی است مهندس سیاهپور در حاشیه این این آیین کلنگ زنی از راه های مواصلاتی و پروژه های در حال انجام راهداری و حمل و نقلجاده ای فارس در این شهرستان بازدید و نکات لازم را به پیمانکاران و مسوولین مربوطه خاطرنشان ساخت.

مزید آگاهی است شهرستان خرم بید از شهرستان های مهم استان است که بسیاری از ترددهای ترانزیتی و مسافری از طریق این شهرستان انجام می شود و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از جاذبه های طبیعی این شهرستان بازدید می کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.