| کد خبر: 135634 |

تقدیر نماینده شهرستان های شاهرود و میامی از تلاش راهداران اداره کل راه و ترابری استان سمنان

در مراسم افطاری که به میزبانی اداره کل راه و ترابری برگزار شد : نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی از تلاش و همت راهداران استان تقدیر بعمل آورد.

تین نیوز

در مراسم افطاری که به میزبانی اداره کل راه و ترابری برگزار شد : نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی از تلاش و همت راهداران استان تقدیر بعمل آورد.

 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان ، در مراسم ضیافت افطاری که در محل اداره کل برگزار گردید جمع کثیری از راهداران سختکوش استان بهمراه خانواده ، هم چنین تعدادی از مسئولین و موثرین شهر حضور داشتند تا در کنار هم جلوه زیبایی از همدلی را نشان دهند.
 
این مراسم که هر سال در محوطه باز و داخلی اداره کل برپا می شود جهت آشنایی بهتر خانواده راهداران با محیط کار و فضای راهداری است که گرمای خاصی به این مراسم می دهد.
 
مهمان ویژه این مراسم نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی بود که در جریان برنامه با تقدیر و تشکر از راهداران زحمتکش مجموعه ، تلاش این عزیزان را ستود و از نقش مهم اداره کل راه و ترابری و مجموعه آن در خدمت رسانی به مسافران آقا علی ابن موسی الرضا (ع) و کاهش تصادفات گفت.
 
در ادامه حجت الاسلام مصطفایی درباره فضیلت های ماه مبارک رمضان و همچنین بنیان خانواده سخنانی ایراد نمود و از نقش مهم زن و مرد در ایجاد فضایی با اخلاق و مناسب دریک خانواده و تربیت فرندانی اصلح گفت.
 

در پایان نیز با توجه به قرار گرفتن در ایام مبارک رمضان از فرزندان همکاری که به سن تکلیف رسیدند تقدیر و تشکر بعمل آمد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.