| کد خبر: 135041 |

مسئول واحد مجتمع‌های خدماتی رفاهی خراسان شمالی خبرداد:

مجتمع‌های خدمات رفاهی خراسان شمالی در تدارک پذیرایی از مسافران تابستانی

مسئول واحد مجتمع‌های خدماتی رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان شمالی از انجام اقدامات لازم در ۹ مجتمع خدماتی رفاهی استان به منظور کسب آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

تین نیوز

مسئول واحد مجتمع‌های خدماتی رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان شمالی از انجام اقدامات لازم در ۹ مجتمع خدماتی رفاهی استان به منظور کسب آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، هادی رباطی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمع‌ها ارتقا یابد.

 

وی افزود: ارتقای سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در راستای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قراردارد و در این زمینه موارد در نشستی مشترک با مدیران مجتمع خدمات رفاهی بازخوانی شده است.

 

رباطی خاطرنشان کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی از موارد تاکید شده است.

 

وی افزود: مقررشد مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد ظرفیت‌های مناسب به منظور ساماندهی نمازخانه‌ها، تعویض مهرهای نمازخانه‌ها، شست‌وشوی فرش و پوشش نمازخانه‌ها اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: نظافت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی، تامین مایع دستشویی، تهویه مناسب و استفاده از گندزداها از دیگر مواردی است که مجتمع‌ها باید نسبت به آن مبادرت ورزند.

 

مسئول واحد مجتمع‌های خدماتی رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در همین راستا کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازیدهای مستمر و دوره‌ای از سال‌های گذشته از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که به صورت فصلی از نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها، واحدهای اقامتی و پذیرایی بین‌راهی بازدید می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.