| کد خبر: 269725 |

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت پایانه مسافربری در استان البرز ضروری است

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در سفر به استان البرز بر استفاده از سرمایه بخش خصوصی برای ساخت پایانه مسافربری در البرز تاکید کرد تا توانمندان این حوزه وارد میدان شوند.

تین نیوز

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در سفر به استان البرز بر استفاده از سرمایه بخش خصوصی برای ساخت پایانه مسافربری در البرز تاکید کرد تا توانمندان این حوزه وارد میدان شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی در مراسم افتتاح ساختمان اداره حمل ونقل مسافر در پایانه شهید کلانتری کرج اظهار داشت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و در پیش بودن تعطیلات نوروزی باید اقداماتی انجام دهیم تا خدمت رسانی به مردم و کاربران جاده ای به بهترین نحو ممکن انجام شود.
وی با تاکید بر این که برای تحقق این مهم باید در قالب مدیریت اصولی تمام امکانات را به کار گرفت، افزود: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بهره مندی از تمامی ابزارها و امکانات از قبیل دوربین های نظارت تصویری، سامانه پلاک خوان و سامانه سپهتن و ... در صدد است نظارت موثری بر عملکرد ناوگان عمومی مسافر جاده ای اعمال کند تا بهترین اتفاقات در حوزه ایمنی حمل و نقل عمومی در کشور رقم بخورد.
وی به اقدامات آموزشی سازمان اشاره کرد و گفت: در کنار برگزاری طرح های مختلف آموزشی برای رانندگان، دانش آموزان و موتورسواران، طبق تفاهم نامه ای که با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد، مقرر است در این عرصه اقدامات موثرتری انجام شود.
شهرکی همچنین از ابلاغ فراخوان جذب ده هزار نفر راننده در حوزه حمل و نقل عمومی جاده ای مسافر خبر داد و با اشاره به طرح های نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: خوشبختانه دولت و مجلس مصوبات و قوانین خوبی را ابلاغ کرده اند تا کمبودها در حوزه عرضه متناسب با تقاضا جبران شود و در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت واردات و تولید داخل این هدف محقق شود اما در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که حل آنها کمی زمان بر است.
معاون حمل ونقل سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای از انعقاد ۱۳ تفاهم نامه با تولیدکنندگان داخلی خبر داد.
وی درباره احداث پایانه مسافری در استان ها گفت: باید از سرمایه بخش خصوصی استفاده و در این مسیر باید مشوق های لازم را ایجاد کرد تا توانمندان این حوزه وارد میدان شوند و زیرساختهای مناسب ایجاد گردد .
معاون حمل و نقل موفقیت استان البرز در حوزه حمل و نقل مسافر را بر مراجعه و کاهش تقاضا از سوی مسافران مقیم استان البرز به پایانه های مسافری تهران موثر برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.