| کد خبر: 266329 |

افزایش ۴۰ درصدی ترانزیت در کشور نسبت به سال گذشته

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با اقدامات مسوولان کشور، برگزاری نشست ها و انعقاد تفاهم نامه با کشورهای همسایه ترانزیت کشور نسبت به سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشته است.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با اقدامات مسوولان کشور، برگزاری نشست ها و انعقاد تفاهم نامه با کشورهای همسایه ترانزیت کشور نسبت به سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشته است.

خرید ۵۰ دستگاه ماشین آلات جدید برای راهداری استان اردبیل


به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، داریوش امانی شامگاه روز 9 دی در آیین افتتاح پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل که در محل این پروژه ها برگزار شد، اظهار کرد: امروز بیش از ۴۰ درصد افزایش ترانزیت نسبت به سال گذشته در کشور داریم که از نتایج حضور و ارتباط  مسوولان با کشورهای همسایه و انعقاد تفاهم نامه های مختلف است.

وی با اشاره به بازگشایی گذرگاه جدید آستارا در این سفر افزود: از آنجایی که ما با کشور آذربایجان مراودات زیادی داریم این پنجمین گذرگاه است که به بهره برداری می رسد و ما در سال گذشته با توجه به این تعداد کامیون هایی کمتر از حال حاضر بود، نوبت دهی و مکانیزه کردن بحث پایانه های مرزی از اتفاقات خوب امسال است که باعث رشد تعداد ترانزیت و حضور بیشتر کامیون ها شده است.

رئیس سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در سال گذشته با حضور وزیر کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان در اردبیل پروژه افتتاح شد و امسال نیز شاهد افتتاح ۱۹۰۰ میلیارد تومان پروژه در اردبیل هستیم.

امانی با تاکید بر اینکه واقف به مسائل و مشکلات نیروها، معیشت و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و طرحی در ادارات راهدارای و حمل و نقل جاده ای هستیم گفت:  به دستور مقام عالی وزارت ما به دنبال راهکار های قانونی برای رفع مشکلات و تبدیل وضعیت این نیروها هستیم.

وی افزود: اردبیل چهارمین استان است که مجوز خرید ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری صادر شده که مناقصه آن انجام شده و پیمانکار انتخاب و با پرداخت پیش پرداخت بحث خرید ماشین آلات پیگیری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.