| کد خبر: 155873 |

رشد 38 درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی هشت ماهه سال جاری

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 38 درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد .

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 38 درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، سیاوش رضوانی روز سه شنبه 30 آبانماه در حاشیه بارگیری یک محموله صادراتی در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اعلام این مطلب افزود : این محموله که شامل کنسانتره و پوره سیب و رب گوجه و به وزن هزار و چهارصد تن می باشد به مقصد بندر آستراخان روسیه ارسال خواهد شد .

وی همچنین از  اقدامات انجام شده برای تأمین تجهیزات استراتژیک مورد نیاز بندر نوشهر خبر داد و گفت : با موافقت سازمان بنادر و دریانوردی، مقدمات خرید دو دستگاه مکنده و سه دستگاه جرثقیل منگان 80 و 35 تنی و همچنین یک فروند شناور لایروب انجام شده است.

رضوانی با اشاره به اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در خصوص احداث راه دسترسی بندر و پایانه حمل و نقل در شهرستان نوشهر، ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی این پروژه های مهم زیر بنایی به زودی آغاز شود .

وی افزود : خوشبختانه طی ماه جاری با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی تفاهم نامه سرمایه گذاری در بندر نوشهر به امضاء رسید که بر اساس آن سرمایه گذار بخش خصوصی با 78 میلیون یورو سرمایه گذاری، در نظر دارد کشتی دو منظوره حمل بار و مسافر بین بنادر نوشهر و آستراخان روسیه راه اندازی نماید.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران همچنین از موافقت با احداث سامانه رسوبگیر و اطاله موج شکن در حوضچه بندر نوشهر و تصویب آن در کمیته DSS سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد و گفت : در صورت عملیاتی شدن این پروژه ها 15 هکتار اراضی استحصال خواهد شد و ظرفیت عملیاتی بندر نوشهر بیش از پیش افزایش خواهد یافت .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.