| کد خبر: 264195 |

تلاش برای ارتقای ایمنی محور گرماب - کرسف و توسعه گردشگری

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده از انجام اقدامات ویژه برای ارتقا ایمنی محور گردشگری گرماب کرسف خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده از انجام اقدامات ویژه برای ارتقا ایمنی محور گردشگری گرماب  کرسف خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حکمت الله خدابنده با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان خدابنده در حوزه گردشگری با وجود جاذبه هایی مانند غار کتله خور، اظهار کرد: محور گرماب - کرسف یکی از محورهای گردشگری است که تردد در این محور بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه ارتقا ایمنی این محور با انجام عملیات روکش آسفالت ۲۴ کیلومتر در سال های گذشته و امسال انجام شد، افزود: به منظور تکمیل اقدامات انجام شده سعی در ارتقاء این راه روستایی به جاده اصلی داریم که در صورت تحویل قیر با انجام روکش آسفالت ۶ کیلومتر دیگر به پایان می رسد.

خدابنده به اجرای عملیات در محور گرماب_کتله خور اشاره کرد و متذکر شد: طول ۴ کیلومتر این محور با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با هدف ارتقا ایمنی، به محور ۲ بانده تغییر می یابد.

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده ابراز امیدواری کرد تا پایان فصل کاری ۲ کیلومتر باقی مانده از محور به پایان برسد و مسیر گرماب به سه راهی مصرآباد در ادامه پروژه غار کتله خور انجام شود.

وی همچنین به آغاز عملیات در محور گرماب به کردستان و قمچقای - پیرتاج نیز اشاره کرد و ادامه داد: طول ۳.۵ کیلومتر این محور احداث و آسفالت خواهد شد که پس از عقد قرارداد آغاز می شود.

این مسئول با توضیح اینکه در بخش گرماب در محور خلیفه قشلاق به امام کهریز به طول ۶ کیلومتر، خور خوره _خلیفه لو و خورخوره به گنداب به طول ۳ کیلومتر، حصار شیروان به گورچینک ۲.۵ کیلومتر زیرسازی انجام شده است، گفت: پس از انعقاد قرارداد، عملیات آسفالت ریزی آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر وجود عزم جدی در راستای رفع نقاط حادثه خیز شهرستان، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های راهداری با هدف کاهش شدت و تعداد تصادفات رانندگی در این محورها انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.