| کد خبر: 257434 |

نقاط حادثه خیز جاده های زنجان در دست اصلاح است

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در صورت تامین اعتبار پنج نقطه حادثه خیز تا پایان سال رفع خطر می شود و ۱۶ نقطه دیگر نیز به مرور اصلاح خواهد شد.

تین نیوز

حسین اسکندری با بیان اینکه شناسایی و تعریف پروژه از اقدامات مهم اداره کل است، اظهارکرد: به صورت متوالی اداره کل راهداری با همکاری پلیس راه نسبت به شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز اقدام می کند. 

 وی ادامه داد: با پیگیری هایی که انجام شده از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان، ۵۰ میلیارد تومان جذب شد و ۳۰ میلیارد تومان نیز توسط سازمان به رفع این نقاط تخصیص داده شد.  

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسکندری با اشاره به بودجه های ملی، اضافه کرد: متاسفانه با افزایش هزینه ها، اعتبارات تخصیصی جوابگوی اجرای پروژه های عمرانی نیست. 

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان با تاکید بر اینکه اولویت اصلی رفع نقاط حادثه خیز، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای است، اذعان کرد: رفع خطر از ۱۶ نقطه حادثه خیز در حال اجراست و در صورت تامین اعتبار ۵ نقطه حادثه خیز  امسال اصلاح خواهد شد. 

 وی با اشاره به این مطلب که توسعه مناطق شهری و صنعتی امکان جابه جایی مناطق حادثه خیز را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط حادثه خیز سه سال یک بار انجام می شود تا اصلاح و نواقص این نقاط برطرف شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.