| کد خبر: 162080 |

باران، سطح جاده‌های زنجان را لغزنده کرده است

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: سطح آزاد راه های زنجان – تبریز، زنجان – قزوین و ترانزیت زنجان – میانه، زنجان – خرمدره – ابهر و دیگر جاده های این استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده و گردنه های کوهستانی پوشیده از مه است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: سطح آزاد راه های زنجان – تبریز، زنجان – قزوین و ترانزیت زنجان – میانه، زنجان – خرمدره – ابهر و دیگر جاده های این استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده و گردنه های کوهستانی پوشیده از مه است.

به گزارش تین‌نیوز، محمد امینی افزود: در حال حاضر وزش باد شدیدی در جاده های سلطانیه – خدابنده، نیک پی - ماهنشان فعال است و احتمال وقوع کولاک موضعی نیز در جاده دندی – تخت سلیمان وجود دارد.

به گفته وی، در جاده نیک پی – ماهنشان بارش باران جریان دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: گردنه های کوهستانی زنجان – طارم، زنجان – بیجار، زنجان – تهم – چورزق نیز پوشیده از مه غلیظ است، دید افقی رانندگان به شدت کاهش یافته و تردد در این مسیرها ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

امینی اظهارکرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی هواشناسی این استان بارش برف و باران تا فردا جریان دارد.

وی تاکید کرد: رانندگان باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و ایمنی مجهز کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان یادآوری کرد: مسافران و رانندگان با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مناسب از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و روستایی استان خودداری کنند.

امینی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان بطور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

به گفته وی، همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.

استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.