| کد خبر: 255435 |

◄ سودآوری یک شرکت ریلی بورس تهران در سال مالی 1401

شرکت ریل پرداز سیر بر اساس گزارش های درج شده در سامانه کدال موفق به اخذ نظر مطلوب بازرسان و حسابرسان مستقل شده است.

تین نیوز

گزارش های مالی و سودآوری شرکت ریل پرداز سیر - که در بورس تهران به نماد حریل شناخته می شود - به عنوان یکی از شرکت ها مطرح ریلی بورس تهران نظر تایید حسابرسان مستقل قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز، شرکت های ریلی با وجود دست اندازها و مشکلات عدیده ای که در مسیر فعالیت خود دارند با تلاش مدیران و پرسنل خود، بهره وری و بازدهی را حفظ می کنند. شرکت ریل پرداز سیر نیز یکی این شرکت ها به شمار می رود که بر اساس گزارش های درج شده در سامانه کدال موفق به اخذ نظر مطلوب بازرسان و حسابرسان مستقل شده است.

موسسه  حسابرسی وانیا نیک تدبیر که بررسی گزارش های مالی این شرکت را به عهده داشته اعلام کرده است که صورت های مالی حریل، وضعیت مالی گروه و شرکت در تاریخ 29 اسفند 1401، و عملکرد مالی و جریان های نقدی گروه و شرکت را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو منصفانه نشان می دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط حسابرسان ، ریل پرداز سیر نیز همچون بعضی دیگر از شرکت های ریلی با مسائل و چالش های مالیاتی مواجه است به نجوی که در گزارش این شرکت می خوانیم حریل ضمن شناسایی بدهی مالیات های مطالبه شده طبق برگ تشخیص های صادره سنوات 1396، 1397 و 1399، نسبت به مالیات های مزبور اعتراض نموده که تا تاریخ این گزارش نتیجه رسیدگی توسط سازمان امور مالیاتی مشخص نگردیده است. همچنین ذخیره مالیات بر درآمد سال مالی قبل و سال مالی مورد گزارش بر اساس درآمد مشمول مالیات ابرازی شناسایی شده است. افزون بر این آخرین وضعیت مالیات بر ارزش افزوده و ماده 169 قانون مالیات های مستقیم در یادداشت های جداگانه حسابرسان منعکس شده است. تعیین وضعیت موارد فوق منوط به رسیدگی و اعلام نظر قطعی سازمان امور مالیاتی است.

شایان ذکر است سود عملیاتی حریل در سال مالی مورد گزارش نسبت به سال قبل با کاهش همراه بوده و سود خالص این شرکت عمدتا از محل درآمدهای غیرعملیاتی مربوط به سود سهام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.