بهمنظور ارتقا سطح دانشافزایی و توانمندی مدیران انجام شد؛
◄ برگزاری دومین جلسه «برند سازی» باهدف معرفی مفهوم برند
بهمنظور ارتقا سطح دانشافزایی، توانمندی و افزایش بهرهوری مدیران دومین جلسه «برند سازی» با حضور مدیرعامل راهآهن، معاونین، مدیران نواحی و روسای گروههای مناطق مختلف راهآهن برگزار شد.
در جلسه برندسازی، که در ساختمان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، معاون برنامهریزی و اقتصاد حملونقل گفت: مفهوم برند سازی یکی از روشهای موجود برای رسیدن راهآهن به اهداف خود است.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، نوراله بیرانوند با اشاره به اینکه راهآهن اهدافی چون افزایش حملونقل بار و مسافر و درآمدزایی را دنبال میکند، افزود: با معرفی مفهومسازی برند میتوانیم سهم خود را از بازار افزایش دهیم و خدمات را به قیمت مناسبتر به مردم ارائه کنیم.
بیرانوند بابیان اینکه سرمایهگذاران راهآهن شرکتهای حملونقلی و صاحبان بار هستند، یادآور شد: ما به دنبال ایجاد مفهوم انتزاعی در ذهن مردم نیستم بلکه میخواهیم آن اقداماتی را که بهراستی درراه آهن انجام دادهایم، برای مردم مشخص و ذهنیت نادرست در مورد راهآهن از بین برود.
ایجاد آگاهی عمومی از برند راهآهن
محمود محمدیان عضو هیاتعلمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی ضمن مروری بر مباحث گذشته گفت: باید آگاهی عمومی از برند راهآهن در کشور ایجاد شود.
وی با تاکید بر اهمیت نامگذاری در موضوع برندینگ، ابعاد حقوقی و معماری برندینگ، افزود: راهآهن باید از پشت همه نامهای قبل بیرون آمده و برندینگ مستقلی ایجاد کند.
محمدیان همچنین با اشاره به موضوع هویت برند و هویت بصری، اضافه کرد: ایجاد شعار، لوگو، اطلاعرسانی و تبلیغات ازجمله مهمترین اقدامات در ایجاد هویت بصری است.
عضو هیاتعلمی بابیان اینکه تداعیات یک برند در افکار عمومی و ذهن افراد از اهمیت ویژهای برخوردار است، گفت: تداعیات از رفتار، نحوه عملکرد، خدمترسانی هر شرکت شکل میگیرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.