| کد خبر: 176379 |

به‌منظور ارتقا سطح دانش‌افزایی و توانمندی مدیران انجام شد؛

◄ برگزاری دومین جلسه «برند سازی» باهدف معرفی مفهوم برند

​به‌منظور ارتقا سطح دانش‌افزایی، توانمندی و افزایش بهره‌وری مدیران دومین جلسه «برند سازی» با حضور مدیرعامل راه‌آهن، معاونین، مدیران نواحی و روسای گروه‌های مناطق مختلف راه‌آهن برگزار شد.

تین نیوز

در جلسه برندسازی، که در ساختمان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل گفت: مفهوم برند سازی یکی از روش‌های موجود برای رسیدن راه‌آهن به اهداف خود است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، نوراله بیرانوند با اشاره به این‌که راه‌آهن اهدافی چون افزایش حمل‌ونقل بار و مسافر و درآمدزایی را دنبال می‌کند، افزود: با معرفی مفهوم‌سازی برند می‌توانیم سهم خود را از بازار افزایش دهیم و خدمات را به قیمت مناسب‌تر به مردم ارائه کنیم.

بیرانوند بابیان اینکه سرمایه‌گذاران راه‌آهن شرکت‌های حمل‌ونقلی و صاحبان بار هستند، یادآور شد: ما به دنبال ایجاد مفهوم انتزاعی در ذهن مردم نیستم بلکه می‌خواهیم آن اقداماتی را که به‌راستی درراه آهن انجام داده‌ایم، برای مردم مشخص و ذهنیت نادرست در مورد راه‌آهن از بین برود.

ایجاد آگاهی عمومی از برند راه‌آهن

محمود محمدیان عضو هیات‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی ضمن مروری بر مباحث گذشته گفت: باید آگاهی عمومی از برند راه‌آهن در کشور ایجاد شود.

وی با تاکید بر اهمیت نام‌گذاری در موضوع برندینگ، ابعاد حقوقی و معماری برندینگ، افزود: راه‌آهن باید از پشت همه نام‌های قبل بیرون آمده و برندینگ مستقلی ایجاد کند.

محمدیان هم‌چنین با اشاره به موضوع هویت برند و هویت بصری، اضافه کرد: ایجاد شعار، لوگو، اطلاع‌رسانی و تبلیغات ازجمله مهم‌ترین اقدامات در ایجاد هویت بصری است.

عضو هیات‌علمی بابیان این‌که تداعیات یک برند در افکار عمومی و ذهن افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تداعیات از رفتار، نحوه عملکرد، خدمت‌رسانی هر شرکت شکل می‌گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.