| کد خبر: 168101 |

◄ چرا شرکت‌ها تمایل زیادی برای حضور در نمایشگاه ریلی ندارند؟

تا کنون حدود 120 شرکت داخلی نسبت به شرکت در این دوره نمایشگاه ریلی حضور خود را اعلام کرده‌اند که ایجاد تعامل بیشتر در شرایط جدید اقتصادی را از مهم‌ترین اهداف خود برای این حضور اعلام کرده‌اند.

تین نیوز

نمایشگاه ریلی، هر ساله با هدف ایجاد تعامل سازنده بین شرکت‌ها و زمینه‌سازی برای انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای ریلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، اگرچه استقبال از این دوره نمایشگاه ریلی نسبت به سال‌های گذشته کمتر بوده اما برخی از شرکت‌های داخلیِ شرکت‌کننده در این نمایشگاه با هدف تعامل بیشتر با بخش دولتی و خصوصی در این دوره شرکت کرده‌اند.

در این بین شرکت‌های بزرگ اروپایی همچون زیمنس، بمباردیر، اشتادلر و...  در نمایشگاه امسال شرکت نکرده و عدد آنها را به 90 شرکت‌کننده رسانده است.

تاکنون حدود 120 شرکت داخلی نیز نسبت به شرکت در این دوره نمایشگاه حضور خود را اعلام کرده‌اند که ایجاد تعامل بیشتر در شرایط جدید اقتصادی را از مهم‌ترین اهداف خود برای این حضور اعلام کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی یکی از شرکت‌های ریلی در این باره به خبرنگار ما گفت: اگرچه تعدادی از شرکت‌های داخلی نیز  به دلایل مختلف از جمله اینکه با شرکت در نمایشگاه‌های ریلی تغییر خاصی در میزان تعاملشان با سایر شرکت‌ها ایجاد نمی‌شود و یا اینکه دورنمای مثبتی حاصل از شرکت در نمایشگاه را برای خود تصور نمی‌کنند، از شرکت در این دوره امتناع کرده‌اند.

او افزود: درواقع ما چیزی برای ارائه و فروش نداریم بلکه برای تثبیت برندمان و تعامل با شرکت‌هایی که می‌توانند در رابطه با فروش واگن و تعمیرات و... با ما همکاری کنند، اعلام حضور کرده‌ایم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.