| کد خبر: 166556 |

◄ احداث خط دوم راه‌آهن شرق با 4هزار میلیارد تومان اعتبار

در دیدار مدیریت و پرسنل راه‌آهن شرق با امام‌جمعه طبس مدیرکل راه‌آهن شرق از احداث خط دوم این ناحیه در دوماه آینده خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راه‌آهن شرق، گفت: راه‌آهن شرق به مرکزیت طبس در سه استان خراسان رضوی جنوبی و یزد واقع‌شده و باوجوداینکه در سال ۸۴ افتتاح‌شده و نوپا است رتبه سوم بارگیری را دارد و در رقابت با نواحی باسابقه است .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌آهن شرق، حسن ماسوری افزود: این اداره‌کل از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به‌زودی نیز دوخطه شدن محور با اعتبار ۴۰۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود و امیدواریم تا دو سال آینده خط دوم نیز به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه‌آهن شرق بابیان اینکه راه‌آهن هر جا واردشده توسعه را نیز با خود همراه داشته است گفت: صنایع جوار ریلی را برای طبس در نظر گرفته‌ایم که در وهله اول تعمیرات اساسی لکوموتیوهای چینی را به طبس آوردیم و همچنین برای ایجاد کارخانجات تعمیرات اساسی واگن در حال رایزنی هستیم.

وی گفت: بحث ایمنی و بهره‌وری در بین ادارات کل راه‌آهن جزو سه اداره کل برتر بوده و در ارزیابی عملکرد دریافت دوستاره با روش EFQM  امتیاز رشد بالایی را داشته و این مسئولیت ما را زیاد می‌کند.

 ماسوری گفت: با مسئولان شهرستان سیاست‌های مشارکتی را برای شهرستان دنبال کرده و معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس دید خوبی داشته و همکاری می‌کند و هم‌چین امام‌جمعه سابق نیز در این زمینه با ما همراهی کرده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.