| کد خبر: 160036 |

مدیرعامل ریل‌سیرکوثر تشریح کرد:

◄ جزئیات مسیر جدید قطار گردشگری

عمر ناوگان گردشگری فعال در مثلث طلایی، نزدیک به 10 سال است و از واگن‌های نویِ راه‌آهن محسوب می‌شوند. این ناوگان قبلاً در مسیر بندرعباس و یزد به مشهد و تهران به مشهد فعال بوده‌اند و هم‌اکنون در خدمت مسیر مثلث طلایی گردشگری هستند. تعداد این ناوگان نیز در فاز نخست، 4 دستگاه است که امیدواریم با استقبال مردم، تعداد بیشتری در این خط سیر قرار بگیرند.

تین نیوز

قطار گردشگری چندروزه تهران- شیراز- اصفهان- یزد- تهران در دهه فجر و سپس در ایام نوروز در خط سیر قرار خواهد گرفت. این قطار در مدت‌زمان ۴ شب و ۵ روز در این مسیر سیر می‌کند و شرکت ریل‌سیر کوثر، وظیفه تامین ناوگان این مجموعه گردشگری را برعهده دارد.

به گزارش تین‌نیوز، سید حسین هاشمی مدیرعامل شرکت ریل سیرکوثر درباره سابقه و کیفیت قطارهای گردشگری به خبرنگار ما گفت: در کل قطارهای گردشگری در ایران، سابقه یک ساله دارند و در همین یک سال نیز سعی کرده‌ایم تا قطارها را با توجه به مسیر و مسافرانی که دارند، به سطح و کلاس قابل قبولی برسانیم.

هاشمی ادامه داد: قطارهایی که در این مسیر، یعنی مثلث طلایی شیراز-اصفهان –یزد تهران قرار است فعالیت کنند از نوع لوکس 4 تخته هستند و یک واگن آن به‌طور کامل رستوران است که تلاش شده به بهترین نحو ممکن در خدمت مسافران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ریل سیرکوثر افزود: عمر این قطارها نزدیک به 10 سال است و از واگن‌های نویِ راه‌آهن محسوب می‌شوند. این ناوگان قبلاً در مسیر بندرعباس و یزد به مشهد و تهران به مشهد فعال بوده‌اند و هم‌اکنون در خدمت مسیر مثلث طلایی گردشگری هستند.

سید حسین هاشمی تعداد این ناوگان را در فاز نخست، 4 دستگاه عنوان کرد که در مسیر جدید گردشگری تردد خواهند داشت و اظهار امیدواری کرد که با استقبال مردم تعداد بیشتری در خط سیر قرار بگیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.