| کد خبر: 155741 |

تسریع در روند اجرایی پروژه قطار برقی مشهد-گلبهار و چناران

نماینده مردم چناران، گلبهار و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی گفت: کار ساخت درمانگاه تخصصی گلبهار نیز تمام شده است و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به دنبال تامین نیرو و خرید تجهیزات هستند که امیدواریم آن هم به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

 نماینده مردم چناران، گلبهار و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی گفت: کار ساخت درمانگاه تخصصی گلبهار نیز تمام شده است و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به دنبال تامین نیرو و خرید تجهیزات هستند که امیدواریم آن هم به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلبهار از برگزاری جلسه با وزیر راه و شهرسازی در خصوص رفع مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر گلبهار و طرقبه شاندیز خبر داد و گفت: این جلسه در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار و روند اجرایی پروژه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم چناران،گلبهار و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه که معاون وزیر راه و شهرسازی در امور ساخت و توسعه‌ی بزرگراه‌های کشور، مدیرعامل شهرهای جدید کشور و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز حضور داشتند، مهمترین پروژه‌های مربوط  به شهرستان چناران و طرقبه شاندیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی پیگیری تامین اعتبار، تسریع در اجرای پروژه قطار برقی مشهد-گلبهار و چناران و بررسی اقدامات صورت گرفته از زمان اجرا یی آزادراه مشهد به چناران در چند ماه گذشته را یکی از مسائل عنوان شده این جلسه بیان کرد و گفت: از آن جایی که قرار شد این آزادراه ظرف 18 ماه به بهره‌برداری برسد باید کارهای صورت گرفته رصد شود که در این جلسه بر تسریع کار این آزادراه تاکید شد. 

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر اینها در خصوص تامین اعتبار و تسریع در تکمیل بزرگراه طرقبه-شاندیز و آغاز عملیات اجرایی پل مربوط به این بزرگراه نیز تاکید شد.

وی در خصوص  تاخیر در ساخت بیمارستان  گلبهار نیز گفت: در این خصوص نیز در مجلس از وزیر بهداشت طرح سئوال شد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قول دادند که کار ساخت‌وساز را  آغاز کنند همچنین کار ساخت درمانگاه تخصصی گلبهار  نیز تمام شده است و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به دنبال تامین نیرو و خرید تجهیزات هستند که امیدواریم آن هم به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

 

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.