| کد خبر: 269418 |

ارائه وام به رانندگان تاکسی آسیب دیده اجتماعی

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه وام ویژه به رانندگان تاکسی آسیب دیده اجتماعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال خبرداد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه وام ویژه به رانندگان تاکسی آسیب دیده اجتماعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال خبرداد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر در این باره گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری باتوجه به اینکه حجم فعالیت رانندگان تاکسی بسیار بالاست و آنها با مشقت امرار معاش دارند و در معرض آسیب های اجتماعی گوناگونی قرار دارند؛ پایگاه خدمات اجتماعی ویژه ای در سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ویژه کاهش آسیب اجتماعی رانندگان تاکسی راه اندازی شد.

وی افزود: برخی از رانندگانی که با مشکلات مالی مواجه بودند از سوی مددکاران این پایگاه شناسایی و روند مددکاری آنها به شکل میدانی از محل سکونت و شرایط مورد نظر برای آنها در نظر گرفته شده که با مساعدت مدیرعامل سازمان تاکسیرانی وام ۳۰۰ میلیون ریالی برای ۲۰ راننده تاکسی آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

احمدی صدر ادامه داد: در حال حاضر سازمان تاکسیرانی با پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در این سازمان همکاری مناسبی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: باتوجه به اینکه رانندگان تاکسی مدام در ترافیک ، آلودگی هوا و تعامل با افراد گوناگون در جامعه هستند به همین منظور خدمات مشاوره و مددکاری به شکل رایگان برای آنها و خانواده هایشان در پایگاه اجتماعی مستقر در سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Abbass 0 0

    واقعا همین بیست نفر آسیب دیده بود که منت هم می گذارید راننده تاکسی ها با سیلی صورت شون سرخ نگهدار داشتند قیمت قطعات و دستمزد بالای میکانیک ها وتراشکار آیا سی تومان به بیست نفر مشکل حل شده