| کد خبر: 7533 |

پرداخت کرایه تاکسی در کرمانشاه الکترونیکی می‌شود

تین نیوز | مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه گفت: تاکسی‌های درون شهری کرمانشاه به دستگاه کارت‌خوان الکترونیکی دریافت کرایه مجهز می‌شوند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، رضا قاسمی‌فر با بیان اینکه گاهی اوقات دغدغه‌ای در پرداخت کرایه‌های تاکسی میان مسافر و راننده تاکسی وجود دارد اظهار کرد: تاکسی‌های درون شهری کرمانشاه به دستگاه کارت‌خوان الکترونیکی دریافت کرایه مجهز می‌شوند.
 
وی افزود: مزیت مهم پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی رفع مشکل نبود پول خرد به عنوان اصلی‌ترین عامل ایجاد اختلاف میان راننده و مسافر است و امیدواریم با اجرای طرح پرداخت الکترونیکی، این نگرانی‌ها برطرف شود.
 
وی با بیان اینکه این طرح تاکنون در تعداد معدودی از شهرهای کشور اجرا شده است، افزود: در حال حاضر برای نصب دستگاه کارتخوان الکترونیکی، با چند شرکت مذاکراتی انجام شده و مسائل اجرایی طرح را در دست بررسی داریم تا بتوانیم فاز نخست این طرح را امسال با مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های مجاز در این زمینه، به اجرا بگذاریم.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه فاز نخست اجرای این طرح را شامل تاکسی‌های فرودگاه، ترمینال‌ها و تاکسی بیسیم دانست و افزود: اجرای فاز نخست طرح تجهیز تاکسی‌های کرمانشاه به دستگاه کارتخوان الکترونیکی پس از طی مراحل قانونی و موافقت مراجع ذیصلاح انجام می‌شود.
 
قاسمی‌فر با اشاره به اینکه مهم‌ترین موانعی که در نصب این دستگاه‌ها وجود دارد مشکلات مالی است گفت: فراهم شدن بستر فرهنگی برای اجرای این طرح در کنار لزوم تامین اعتبار مورد نیاز، از موارد ضروری است .
 
وی افزود: در اجرای این طرح، نرخ کرایه براساس مسافت طی شده به وسیله کارتخوان محاسبه می‌شود که این روش در کنار تمامی مزیت‌هایی که دارد سبب ایجاد انگیزه در رانندگان برای حضور و فعالیت در مناطق فرعی و حاشیه شهر نیز می‌شود و اطمینان خاطر مسافران درباره مبلغ پرداختی بابت کرایه و هزینه سفرهای درون شهری آنها را در پی دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.