| کد خبر: 149797 |

◄ اتحاد کشتیرانی بحری عربستان با هلندی‌ها

بر اساس این توافق، بخش حمل فله خشک بحری مالک 60 درصد از این شراکت و شرکت «بانگی» هلند نیز 40 درصد از این شراکت را در اختیار خواهد داشت.

تین نیوز

شرکت کشتیرانی بحری عربستان و شرکت تجارت صنایع غذایی Bunge هلند یک اتحاد تشکیل دادند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از safety4sea، بر اساس این توافق،  بخش حمل فله خشک بحری مالک 60 درصد از این شراکت و شرکت «بانگی» هلند نیز 40 درصد از این شراکت را در اختیار خواهد داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در سال اول 5 میلیون تن از محصولات حمل شود. این شرکت جدید قرار است واردات و صادرات محصولات فله و خشک را در داخل و خارج از خاورمیانه با مدیریت بحری و برای تقویت بخش فله‌ خشک این شرکت کشتیرانی انجام دهد. همچنین این شرکت قصد دارد تا میزان تناژ خود را در واحد میلیون دورقمی کند.

 بخش حمل فله خشک کشتیرانی بحری و کشتی‌های تحت مالکیت آن قصد دارد با توجه به میزان حمل‌ونقل در خاورمیانه خدمات منحصر به فردی را ارائه و سطح این خدمات را ارتقا دهد.

این اتحاد جدید شناورهای سوپرماکل و پاناماکس را به کار خواهد گرفت که کشتیرانی بحری در اختیار دارد.

الموافی سخنگوی کشتیرانی بحری گفت: این اتحاد جدید دستاوردهای قابل توجهی برای ما به همراه داد. من اطمینان دارم این اتحاد جدید مسیر درستی را برای رسیدن به برنامه جامع عربستان در سال 2030 شکل خواهد داد و تعهد ما نسبت به روابط فعلی تقویت خواهد شد. همچنین این کار ما در رسیدن به روابط تازه در حوزه کشتیرانی تسریع خواهد کرد.

 

.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.