| کد خبر: 269408 |

بهره‌ برداری و آغاز عملیات اجرایی نزدیک به ۳۶ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ ای در خوزستان

پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

تین نیوز
پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون راهداری این سازمان گفت: در این آئین پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۲۲۳۴۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، همچنین عملیات اجرایی پروژه ها با اعتبار ۱۳۶۰۴ میلیارد ریال آغاز به کار کرد.

به گفته رضا اکبری بهسازی و روکش آسفالت ۲۵۰ کیلومتر راه اصلی و روستایی، ساخت ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی، رفع ۹ نقطه پرحادثه، احداث و تعمیر ۱۷۵ دستگاه پل و ابنیه فنی، ایمن سازی ۸۹۲ کیلومتر راه، ۶۴ سامانه هوشمند، ۹ باب مجتمع خدماتی رفاهی، احداث و بهسازی ۳ باب راهدارخانه و انبار شن و نمک و خرید و اورهال ۱۵ دستگاه ماشین آلات با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.
اکبری افزود: همچنین در این سفر بهسازی و روکش آسفالت ۲۵۲ کیلومتر راه اصلی و روستایی، ساخت و آسفالت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی، رفع ۱۰ نقطه پرحادثه، احداث و تعمیر ۲۵ دستگاه پل و ابنیه فنی، ایمن سازی ۳۷ کیلومتر راه، ۱۰ سامانه هوشمند، یک باب مجتمع خدماتی رفاهی، احداث و بهسازی ۴ باب راهدارخانه و انبار شن و نمک و خرید و اورهال هفت دستگاه ماشین آلات با اعتباری بالغ بر ۱۳هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال آغاز شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.