| کد خبر: 267398 |

در دهه فجر؛

بهره برداری بخشی از پروژه چهارخطه اهواز- مسجدسلیمان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بخشی از پروژه چهارخطه محور اهواز- ملاثانی- مسجدسلیمان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بخشی از پروژه چهارخطه محور اهواز- ملاثانی- مسجدسلیمان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مسعود بیات منش اظهار کرد: بخشی از پروژه چهارخطه مسیر اهواز – ملاثانی - مسجدسلیمان به طول ۴ کیلومتر در حد فاصل سه راهی گاوسوار تا روستای آبگاه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اجرا شده و آماده بهره برداری است.

وی افزود: این پروژه از محل اعتبارات ملی اجرایی شده و قرار است در دهه فجر به بهره برداری برسد.

بیات منش ادامه داد: این پروژه کاهش سوانح جاده ای، کاهش میزان مصرف سوخت و همچنین کاهش مدت زمان سفر را به دنبال دارد. با بهره برداری از این پروژه رفت و آمد و تردد در مسیر اهواز - مسجدسلیمان تسهیل می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در این محدوده و منطقه زمین های کشاورزی مرغوبی وجود دارد با افتتتاح این پروژه محصولات مرغوب کشاورزی در زمان کمتری به بازار مصرف عرضه می شوند.

بیات منش در خصوص جزییات پروژه چهارخطه اهواز - مسجدسلیمان عنوان کرد: طول کل این پروژه ۱۲۰ کیلومتر و در این مسیر چندین پروژه راهسازی فعال است. از ملاثانی تا مسجدسلیمان که حدود ۹۰ کیلومتر است اداره کل راه و شهرسازی در قالب ۶ قطعه به طول حدود ۵۰ کیلومتر در حال اجرای پروژه توسط پیمانکار است و اعتبارات این طرح نیز از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی ادامه داد: ۳ قطعه ۱۰ کیلومتری در این محور از مسیر پلیس راه ملاثانی تا سه راهی گاوسوار، یک قطعه ۲ کیلومتری از دو راهی لالی تا مسجدسلیمان و همچنین کمربندی مسجدسلیمان به طول ۱۳ کیلومتر دارای پیمانکار برای اجرای طرح است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.