| کد خبر: 254433 |

سه حادثه ترافیکی و یک کشته و ۱۹ مصدوم در خوزستان

در پی برخورد دو خودروی پژو و یک خودروی کوئیک که بامداد امروز (۱۵ فروردین‌ماه) در محور دهدز – ایذه رخ داد، یک پسر ۱۹ ساله جان باخت.

تین نیوز

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۹ تن در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعته گذشته در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی واژگونی یک خودروی پراید که ساعت ۷:۳۰ روز گذشته (۱۴ فروردین‌ماه) در محور هندیجان – ماهشهر رخ داد، سه نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که یک پسر بچه ۱۲ ساله، یک دختر ۱۵ ساله و یک زن ۳۲ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه واژگونی خودرو ی تیبا که ساعت ۱۸:۳۷ روز گذشته در منطقه ۸ بنگله مسجدسلیمان رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه نیز که یک دختر بچه شش ساله، یک دختر ۱۷ ساله و سه زن ۳۳، ۵۵ و ۶۱ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

شرهانی بیان کرد: در پی برخورد دو خودروی پژو و یک خودروی کوئیک که بامداد امروز (۱۵ فروردین‌ماه) در محور دهدز – ایذه رخ داد، یک پسر ۱۹ ساله جان باخت.

وی افزود: در این حادثه دو دختر ۱۱ و ۱۴ ساله، دو زن ۳۲ و ۴۱ ساله، سه پسر بچه شش، هشت و ۱۲ ساله، یک پسر ۱۹ ساله و سه مرد ۳۷، ۳۸ و ۵۷ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به مراکز درمانی دهدز و ایذه منتقل شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.