| کد خبر: 265957 |

بهروز مرادی مدیرعامل عقاب افشان:

◄ مشتری مداری در شرکت عقاب افشان حرف اول را می زند + فیلم

مدیرعامل شرکت عقاب افشان با تشریح فعالیت های این شرکت در حوزه فناوری های نوین و اتوبوس های برقی، مشتری مداری را محور اصلی عقاب افشان دانست.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عقاب افشان با تشریح فعالیت های این شرکت در حوزه فناوری های نوین و اتوبوس های برقی، مشتری مداری را محور اصلی عقاب افشان دانست.

بهروز مرادی مدیرعامل شرکت عقاب افشان در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک در گفتگو با تین نیوز توضیحاتی درباره فعالیت های این شرکت ارائه کرد.

مرادی با تاکید بر سرلوحه بودن مشتری مداری و مشتری محوری در شرکت عقاب افشان ، بیان کرد: عقاب افشان به عنوان شرکتی با قدمت 70 سال به صورت تخصصی در حوزه خودروهای تجاری مسافری ورود کرده و توانسته است دانش فنی خود را در این حوزه عمق ببخشد. عقاب افشان، مجموعه ای یکدست و هماهنگ است که با استفاده از دانش و تخصص، محصولاتی کاملا صنعتی اعم از اتوبوس و مینی بوس شهری و اتوبوس و مینی بوس برون شهری را به بازار ایران و بازارهای منطقه عرضه می کند.

وی افزود: این شرکت علاوه بر تولید محصول در طراحی محصول نیز دارای تجربه و توان مطلوب است و این توانمندی در قالب خدمات فنی و مهندسی به شرکت ها و مجموعه های داخلی نیز قابل ارائه و صادرات است.

مدیرعامل شرکت عقاب افشان در مورد فعالیت های این شرکت در حوزه فناوری های نو و سبز نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با توجه به حرکت صنعت خودروی جهان به سمت فناورین های نوین، شرکت عقاب افشان نیز از مدتی قبل با شرکت مپنا فعالیت مشترکی را در قالب شرکتی با نام شتاب آغاز کرده است.

وی ادامه داد:  محصول این مشارکت نیز به ثمر رسیده و به نام اتوبوس برقی زیما اکنون در مرحله تجاری سازی است و به زودی آن را در سطح شهرها مشاهده خواهید کرد. این اتوبوس از طراحی بدنه و موتور الکتریکی خوبی برخوردار بوده و طبق شرایط آب و هوایی کشور ما بومی سازی شده است.

مرادی با بیان این که چالش اصلی در حوزه خودروهای برقی کمبود زیرساخت و ناکافی بودن خدمات پس از فروش است، افزود: عقاب افشان با همکاری شریک این طرح، این چالش ها را برطرف کرده است. نسل اول اتاق این اتوبوس با طراحی به روز یک سال و نیم قبل طراحی شد و نسل دوم آن هم با تغییراتی به منظور به روز بودن اتاق و هماهنگی آن با نیازهای مشتریان و اقلیم کشور طراحی و وارد مرحله تولید شده است.

مشروح گفتگوی خبرنگار تین نیوز و بهروز مرادی مدیرعامل عقاب افشان را در این فیلم ببینید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.