| کد خبر: 182755 |

◄ اتحاد بنز و ب‌ام‌و برای توسعه فناوری‌های هوشمند

با توجه به اهمیت توسعه فناوری‌های هوشمند در آینده صنعت خودرو، دو غول آلمانی صنعت خودرو با سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد دلاری سعی دارند در این راه از رقبا پیشی بگیرند.

تین نیوز

با توجه به اهمیت توسعه فناوری‌های هوشمند در آینده صنعت خودرو، دو غول آلمانی صنعت خودرو با سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد دلاری سعی دارند در این راه از رقبا پیشی بگیرند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، به‌نظر می‌رسد که شرکت اوبر به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل اینترنتی و آنلاین درون‌شهری در جهان، به‌شدت شرکت‌های دیگر را به رقابت برانگیخته است چراکه حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشرشده حاکی از آن است که دو خودروساز آلمانی یعنی دایملر و بی‌ام‌و تصمیم گرفته‌اند که درزمینهٔ ارائه و توسعه خدمات حمل‌ونقل هوشمند و آنلاین حدود ۱.۱۳ میلیارد دلار با یکدیگر همکاری کنند و بدین ترتیب به رقابت تنگاتنگی با شرکت اوبر بپردازند.

شرکت اوبر (Uber) یک سرویس آنلاین درخواست خودرو و تاکسی مستقر در سان‌فرانسیسکو ایالات‌متحده آمریکاست. کاربران با نصب و عضویت در اپلیکیشن مخصوص گوشی هوشمند قادر خواهند بود با یافتن و تماس با نزدیک‌ترین راننده، به مقاصد و موقعیت موردنظر خود سفر کنند.

براساس گزارش رویترز، بدین ترتیب دایملر و بی‌ام‌و به‌تازگی اعلام کرده‌اند که با این سرمایه‌گذاری بالغ‌بر یک‌میلیارد دلاری قادر خواهند بود یک سرویس مشترک برای ارائه خدمات مربوط به حمل‌ونقل به مشتریان راه‌اندازی کنند که شامل سرویس‌های مختلفی تحت عنوان ReachNow،ChargeNow،FreeNow،ParkNow و ShareNow می‌شود.

به‌نظر می‌رسد وجود یک رقیب تازه در صنعت خودرو و حمل‌ونقل باعث شده دو رقیب قدیمی تصمیم به اتحاد برای کنار زدن حریف جدید بگیرند.

پیش‌ازاین هم شرکت‌های آلمانی برای غلبه بر تسلا در بخش خودروهای الکتریکی همکاری‌هایی را باهم آغاز کرده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.