| کد خبر: 137214 |

65 شرکت از سراسر کشور در نمایشگاه خودروی البرز شرکت می‌کنند

معاون استاندار البرز با بیان اینکه البرز از ظرفیت‌های مناسبی در زمینه تولیدات قطعات خودرو و ملزومات برخوردار است، گفت: 65 شرکت از سراسر کشور در نمایشگاه خودروی البرز شرکت می‌کنند.

تین نیوز

معاون استاندار البرز با بیان اینکه البرز از ظرفیت‌های مناسبی در زمینه تولیدات قطعات خودرو و ملزومات برخوردار است، گفت: 65 شرکت از سراسر کشور در نمایشگاه خودروی البرز شرکت می‌کنند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عبدالله کامکار اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه تولید قطعات خودرویی و ملزومات مرتبط برخوردار است.

وی بابیان اینکه کیفیت، سرویس‌دهی و خدمات پس از فروش از مهمترین نکاتی است که باید خودروسازان داخلی به آنها توجه کنند، افزود: تولید قطعات خودرو در این استان یکی از محورهای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است و حمایت از این حوزه سبب رونق تولید‌، عرضه و ایجاد اشتغال می‌شود.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه 65 شرکت و گروه تولید کننده خودرو و ملزومات در چهارمین نمایشگاه خودروی استان البرز حضور دارند، بیان کرد: استانداری البرز به‌‌صورت همه‌جانبه از تولیدکنندگان قطعه در استان حمایت می‌کند و در پوشش حمایت‌های تولیدی از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم.

کامکار بابیان اینکه موضوع تولید و اشتغال در استان برای ما موضوع مهمی است، گفت: سازمان صنعت و معدن نیز در راستای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های تولید و توانمندی‌های استان البرز برپا شده است.

وی با بیان اینکه البرز قطب تولید قطعات خودرو و ملزومات در کشور است، گفت: از این ظرفیت‌ها باید برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی استفاده شود.

 

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.