| کد خبر: 260684 |

طی هفته دولت؛

۴۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

۴۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با ۳۴۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

۴۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با ۳۴۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری گفت: این پروژه ها شامل بهسازی و بازیافت سرد درجا، عملیات حفاظتی سیل کت امولسیونی، لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در راه های اصلی، اصلاح نقاط پرتصادف، احداث و آسفالت محورهای روستایی، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی، خرید ماشین آلات و احداث پل است.

مشتری افزود: بهسازی و بازیافت سرد در جا با سیمان و روکش آسفالت محور گرمه سنگ سوراخ به طول ۱۰ کیلومتر در شهرستان گرمه، عملیات حفاظتی سیل کت امولسیونی به طول ۵۰ کیلومتر در سطح استان و عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی محورهای شریانی حوزه های استحفاظی شهرستان های شیروان و فاروج به طول ۱۵ کیلومتر از جمله مهمترین پروژه هاست.

وی اصلاح نقطه پرتصادف تقاطع اتیمز و پمپ بنزین فلاح در شهرستان اسفراین و اصلاح نقطه پرتصادف قوس نیروگاه شیروان را از دیگر پروژه ها برشمرد و اظهارکرد: روکش آسفالت با دانه بندی باز و توپکا در محور بجنورد - اسفراین (گردنه اسدلی)، بهسازی و روکش آسفالت محورهای اصلی شهرستان مانه و سملقان و احداث شوت و رادیه برید پل ینگه قلعه محور قلهک و تکمیل ابنیه فنی رودخانه شوق آباد در شهرستان شیروان در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: احداث و آسفالت محورهای روستایی ایوب و یزدان آباد در شهرستان بجنورد، کلاته شور در شهرستان جاجرم، پیره - جنگاه به سمت سنجد در شهرستان شیروان، آق چشمه در شهرستان فاروج، گرکز - دویدوخ در شهرستان راز و جرگلان و حاج غلامرضا در شهرستان مانه و سملقان از پروژه های دیگر قابل افتتاح است.

وی به بهره برداری از احداث و آسفالت محورهای روستایی زنفت در شهرستان اسفراین، چری - تبریان در شهرستان فاروج و احداث پل محور اخلی - دنگل در شهرستان بجنورد اشاره کرد و گفت: تکمیل آسفالت محور قنبرباغی - گسک و احداث و تکمیل راه روستایی بانیدر در شهرستان اسفراین، تکمیل آسفالت محورهای شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان، یاسرآباد - مرغزار در شهرستان شیروان و احداث و آسفالت محور خرق - بام در شهرستان فاروج نیز به بهره برداری می رسد.

مشتری اضافه کرد: بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی گیفان - بجنورد، بجنورد - حصارحسینی در شهرستان بجنورد، جرگلان - حصارچه در شهرستان راز و جرگلان، خرتوت - یموق در شهرستان مانه و سملقان و آرمادلو در شهرستان گرمه نیز آماده بهره برداری است.

این مسئول با بیان این که بهسازی و روکش آسفالت  محورهای روستایی زیارت - لوجلی و شیروان - اوغاز در شهرستان شیروان و گراتی - صفی آباد در شهرستان اسفراین را از پروژه های دیگر قابل افتتاح برشمرد و تصریح کرد: اجرای فوگسیل راه های فرعی شهرستان اسفراین به طول ۲۰ کیلومتر، روکش آسفالت محورهای نجف آباد در شهرستان فاروج و کلاب و قره سیلاب  کسبایر قره در شهرستان بجنورد و  بهسازی و روکش آسفالت محور حصارحسینی در شهرستان جاجرم بهره برداری می شود.

وی به خرید یک دستگاه لودر در شهرستان جاجرم و یک دستگاه بیل مکانیکی در شهرستان راز و جرگلان نیز اشاره کرد و افزود: ایمن سازی تقاطع جاجرم  ایمرآباد  صادق آباد و احداث یک دستگاه ابنیه فنی در این شهرستان نیز از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این ایام است.

به گفته مشتری، ۲۷ کیلومتر اسکرابسیل در  راه های حوزه استحفاظی و احداث پل محور حصه گاه در شهرستان مانه و سملقان نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری می رسد.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.