| کد خبر: 258800 |

طرح بهسازی بزرگراه سلفچگان دلیجان عملیاتی شد

پروژه بهسازی باند برگشت بزرگراه سلفچگان دلیجان، از مقطع روستای حصار سرخ و به طول ۱۰ کیلومتر عملیاتی شد.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم عنوان کرد: پروژه بهسازی باند برگشت بزرگراه سلفچگان دلیجان، از مقطع روستای حصار سرخ و به طول ۱۰ کیلومتر عملیاتی شد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی ،  محمد معارف وند افزود: طرح مذکور به طول ۱۰ کیلومتر و در محدوده گردنه حصار سرخ، واقع در باند برگشت بزرگراه سلفچگان دلیجان، قرار گرفته است.

معارف وند اظهار کرد: مبدا اجرایی پروژه بهسازی بزرگراه سلفچگان دلیجان، از ابتدای روستای حصار سرخ به بعد ( ۱۰ کیلومتر) شروع خواهد شد.

وی تمامی هزینه اجرایی پروژه را از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دانست و گفت: افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال، جهت اجرای این طرح عمران جاده ای تخصیص یافته است.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در بخش دیگری از اظهارات خود به مشخصات فنی اجرایی طرح پرداخت و تصریح کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته و رصد میدانی ترافیک بزرگراه و موقعیت اجرایی این قطعه از آن، درقالب این پروژه عملیات لکه گیری هندسی و اجرای آسفالت متخلخل در دستور کار قرار گرفته است.

معارف وند ادامه داد: درپایان عملیات لکه گیری هندسی و آسفالت متخلخل، نسبت به اجرای روکش آسفالت توپکا اقدام خواهد شد.

وی درخصوص بازه زمانی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفتن طرح بهسازی باند برگشت بزرگراه سلفچگان دلیجان، عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی قطعه مورد نظر و ملاحظات موضوعه، ان شا... در صورت مساعد بودن شرایط جوی، تاپایان آذر ماه امسال و قبل از شروع فصل زمستان، پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

معارف وند یاد آور شد: درصورتی که متغیرهای جوی و برودت هوا مانع از اجرای روکش توپکا در بازه زمان اعلامی گردد، ادامه طرح به بهار سال آینده موکول خواهد شد.

وی درخاتمه تاکید کرد: با توجه به ترافیک چشمگیر و ترکیبی بزرگراه سلفچگان دلیجان( که غالبا شامل وسائط نقلیه نیمه سنگین است) از تردد کنندگان درخواست می شود به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و تسریع در روند تکمیل پروژه با عوامل اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    یک مسیر کوتاه از اراک به دلیجان احداث شود.