| کد خبر: 269301 |

◄ پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از فردا در خراسان جنوبی

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی از فردا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سطح استان خبر داد.

تین نیوز

بیرجند| سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سطح استان آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز ، علی اکبر مزیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت  اینترنتی و حضوری آغاز می شود.

وی بیان داشت: دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه های عمومی و اختصاصی مسافر استان مسئول ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بر فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز تاکید کرد و افزود: در حال حاضر ۸۰۱ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل ۲۸۶ دستگاه اتوبوس، ۲۰۹ دستگاه مینی بوس و ۳۰۶ دستگاه سواری در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند.

مزیدی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۴۴۴ راننده در ۴۷ شرکت، مؤسسه و شرکت حمل و نقل فعالیت دارند و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری هستند.

وی اذعان داشت: در بخش جابجایی مسافر به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مسافرین سامانه لیست انتظار مسافرین در بستر سامانه های فروش بلیت اینترنتی به آدرس  www.payaneha.ir و www.payaneha.com، اجرا شده است.

مزیدی یادآور شد: بخش حمل و نقل مسافر استان با تمامی ظرفیت ارائه خدمت به مسافرین و زائران حرم مطهر رضوی در زمان اجرای طرح جابجایی مسافرین نوروزی را انجام خواهد داد.

گفتنی است؛ سامانه، تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.