| کد خبر: 268755 |

◄ ۱۲۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: راهداران خراسان جنوبی ۱۲۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف را در شبانه روز اخیر امدادرسانی کردند.

تین نیوز

بیرجند| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۵۰ نیروی راهدار با بیش از ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در عملیات راهداری زمستانی خراسان جنوبی فعالیت دارند.

به گزارش تین نیوز، اسدالله جلال‌زاده اظهار داشت: با توجه به فعال بودن قرارگاه استانی راهداری زمستانی، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ باب راهدارخانه و حدود ۵۵ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی استان فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته در محور‌های بیرجند سربیشه، سربیشه درح، سربیشه نهبندان، نهبندان زاهدان، بیرجند قاین، بیرجند اسدیه، قاین گناباد، قاین زیرکوه، زیرکوه زهان، قهستان زهان، فردوس گناباد و سرایان گناباد شاهد بارش برف و در محور‌های بیرجند خوسف، خوسف خور، دیهوک طبس و دیهوک راور شاهد بارش باران بوده‌ایم گفت: با توجه به بارش برف در ۸ شهرستان، ۶۰ درصد راه‌های استان از بارش‌ها تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم‌های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محور‌های استان به صورت روان برقرار است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی به صورت مستمر و فعال ادامه دارد تا شهروندان مشکلی در راه‌های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ‌های راهداری به صورت آماده باش با تجهیزات کامل در جاده‌ها حضور دارند.

جلال‌زاده به مه گرفتگی در محور‌های سربیشه درح، بیرجند قاین و بیرجند اسدیه اشاره کرد و گفت: به هموطنان و هم استانی‌ها توصیه می‌شود تا پایان فعالیت سامانه بارشی از سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.