| کد خبر: 146104 |

به منظور شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

روحانی عازم آستانه پایتخت قزاقستان شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز روز شنبه به دعوت رسمی رئیس‌جمهور قزاقستان و برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری، تهران را به مقصد آستانه ترک کرد.

تین نیوز

رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز روز شنبه به دعوت رسمی رئیس‌جمهور قزاقستان و برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری، تهران را به مقصد آستانه ترک کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) به دعوت رسمی رئیس‌جمهور قزاقستان و برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

در مراسم بدرقه رئیس‌جمهور در فرودگاه مهرآباد، علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از وزرا حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این سفر 2 روزه علاوه بر حضور و سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری، ملاقات‌هایی نیز با سران کشورهای اسلامی، از جمله رئیس‌جمهور قزاقستان خواهد داشت و علاوه بر روابط دوجانبه، در خصوص مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو خواهد کرد.

اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری روزهای شنبه و یکشنبه هجدهم و نوزدهم شهریور ماه به میزبانی قزاقستان در آستانه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.